goeiemorgen dames even een vraagje heb sinds vanochtend denk ik erg last van rugweeen kon gewoon niet meer liggen heb toen maar een uur door het huis rond gelopen omdat dat beter te verdragen was dan te gaan liggen toen was het weer weggezakt snel bed weer ingedoken omdat ik nog zo moe was, sta ik vanochtend op komt het weer opspelen heb er ook harde buiken bij maar ze komen niet regelmatig zou dit een teken zijn dat het nu doorgaat zetten ons beebje is wel al helemaal ingedaald al vast bedankt voor jullie reacties
Denk niet dat iemand jou daar antwoord op kan geven meid.. Spannend allemaal hé? Zolang ze nog niet heel regelmatig komen zou ik het eerst even aankijken. Misschien zijn het ook wel oefenweeën of rommelt het gewoon flink. Ben je al onder de douche gaan staan? Zo kun je namelijk checken og het echte weeën of oefenweeën zijn. Als het echte weeën zijn blijven ze aanhouden, en als het oefenweeën zijn, zakken ze af onder de douche. Succes met de laatste loodjes, en hopelijk beval je gewoon lekker snel
heey dames nou heb even een douche genomen, het is weer wat afgezakt maar niet helemaal grote deels van de pijn wel, dus we moeten maar afwachten, hopen dat het gauw door gaat zetten zodat ik lekker de kleine in me armen kan houden bedankt voor jullie reactie