Zou het dan nu echt zo zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Blue29, 14 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blue29

Blue29 Actief lid

10 aug 2011
    134
    0
    0
    NULL
    Ik heb het gevoel dat ik wel eens zwanger kan zijn.
    Ik heb sinds een paar dagen gevoelige borsten, ben 's ochtends en 's avonds misselijk. Niet overgeven gelukkig. En moe! Ik zit om 9 uur al te gapen. En als ik 's ochtends wakker word, ben ik nog steeds moe. Mijn buik trekt af en toe.. Alleen de test was gister negatief.. :(

Dus... afwachten maar weer.. En hopen dat mijn lichaam mij niet weer voor de gek houd.

2. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    ja het kan, maar het kan ook niet!! is zo moeilijk te zeggen. Ik dacht het ook zeker te weten en ben vandaag ongi geworden.
    Bij mijn zoon had ik totaal geen symptonen en toen bleek ik zwanger. Dus denk dat ik hier ook maar eens van uit ga. Als ik niet misselijk of gevoelige borsten heb dan zal het zo wel zijn.
    Maar ieder mens is anders en ik hoop het ontzettend voor jou!!!
    wanneer moet je ongi worden???

3. Blue29

Blue29 Actief lid

10 aug 2011
    134
    0
    0
    NULL
    Geen idee.. Ben sinds augustus niet meer ongesteld geweest. Gevalletje zeer onregelmatige cyclus.. Inmiddels gestopt met tellen, maar ruim over de 100 dagen..

Ik wacht het gewoon af. Het zal idd ook niet de eerste keer zijn dat mijn lichaam me voor de gek houd..

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik had afgelopen maand een afwijkende cyclus en mijn borste waren gevoelig en ik was moe. Dus ik dacht "wie weet"! Was nog overtijd ook (11 dagen). Maar wat bleek, die symptomen werden juist veroorzaakt door mijn eisprong. Die bleek ik achteraf toen te hebben. Naar mate mijn echt menstruatie kwam, werd het ook vanzelf minder.

5. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ik hoop het voor je!

6. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Wat zegt de dokter ervan dat je een cyclus hebt van 100 dagen??
    Wanneer ben je gestopt met de pil?

De symptomen klinken goed, maar helaas kan het ook op ongi wijzen. Veel succes gewenst!!

7. Blue29

Blue29 Actief lid

10 aug 2011
    134
    0
    0
    NULL
    De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 22-8.. Ben al bij de dokter geweest, maar zij geeft aan nog even af te wachten. Ook omdat ik voordat ik met de pil begon, ook heel onregelamtig ongesteld was.Ik ben in juli gestopt met de pil. Toen ontrekkingsbloed gehad. Na 50 dagen de eerste echte menstruatie. En daarna niks meer. Wel heel veel last vabn ontpillen gehad, want toen dacht ik ook dat ik zwanger was. Maar nu voelt het anders..

8. Bloem1984

Bloem1984 Lid

14 dec 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Ik ben nieuw hier, maar helemaal herkenbaar! Ben nu 7 dagen overtijd... maar al 2 x negatieve test! Mn lichaam houdt me misschien wel voor de gek! BEn sinds aug. gestopt met de pil en heb "altijd" een cyclus van 29 dagen gehad.. HA gebeld, als ik maandag nog niet ong ben, moet ik langskomen

9. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Ik ben vandaag over tijd.. eerste keer dat ik langer dan 28 dagen ben.. ben SUPER zenuwachtig en durf eigenlijk niet goed te testen.. hoop het zo dat ik er misselijk van word en spontaan om kan janken!! PFF!!

maar t is wat je zegt.. lijf kan me voor de gek houden..

10. Blue29

Blue29 Actief lid

10 aug 2011
    134
    0
    0
    NULL
    Afgelopen zondag weer negatief getest. Nog steeds niet ongi geweest. Maar ook niet zwanger blijkbaar... :(

Laatste nachten wel veel last van slapende handen. En ik krijg mn ringen niet meer af omdat ik zulke dikke vingers heb gekregen..

Twijfel.. twijfel..:(

11. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Waarom ga je niet naar de ha en vraag je om een bloedtest, hopelijk geeft dat uitsluitsel.
    Ik duim voor je blue

12. Peet12

Peet12 Lid

17 dec 2011
    63
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb nu ook een cyclus van 69 dagen. Ben in juni gestopt met de pil. Gelijk een regelmatige cyclus gehad . Tot oktober. Vorige week HA geweest. Bloed laten prikken. Vrijdag de uitslag. Als ik jouw was zal ik ook even langs de HA gaan.

13. Blue29

Blue29 Actief lid

10 aug 2011
    134
    0
    0
    NULL
    Ik ben al 2 keer bij de huisarts geweest. Maar geen bloedtest gedaan. Aan de ene kant denk ik van weer gaan, maar aan de andere kant ook niet. Ze ziet me weer aankomen. En van het zelfde is er idd echt niks..
    Vanochten weer een nega test..

14. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Die dokters worden er voor betaald om hun werk te doen, daar betalen wij ook weer zorgpremie voor meid ;) Zet ze maar gewoon aan het werk ;)
    Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

15. Blue29

Blue29 Actief lid

10 aug 2011
    134
    0
    0
    NULL
    Net de stoute schoenen aangetrokken en gebeld met de huisarts. Morgen kan ik de verwijsbrief ophalen voor de gyn!

Aan de ene kant ben ik blij dat ik de stap heb gezet. Aan de andere kant vind ik het superspannend nu! Maar ik hoop dat we wat wijzer worden en dat ze me kan helpen.

Wie weet wordt 2012 toch nog ons jaar!

16. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    ik ben benieuwd blue!! hopen dat ze je kunnen helpen;)!!

17. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    hey mieks,

ik zie dat je 1 dag over tijd bent:)..al nieuws??

18. donni

donni Lid

3 jan 2012
    44
    0
    0
    hallo allemaal!

hebben jullie last gehad van ontpillen? Hoe voelde dat bij jullie?
    ik 2,5 maand geleden gestopt met pil. Heel de maand mega buikpijn gehad, ontrekkingsbloeding op de 28e dag. Al best goed vond ik voor 1e keer.
    Nu zit ik op de 22e dag, eisprong gevoelt de 13e en heel de maand om de dag geklust en nu... pfff pijn baarmoeder/rug en misselijk!!!
    Zou dit bij het ontpillen horen??

19. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    ik heb niet veel last gehad van ontpillen. m'n 3e cyclus na de stop ben ik een paar keer duizelig geweest en een paar warmteaanvallen en misselijk geweest, maar voor de rest gewone cyclussen gehad.

20. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Nou, ik snap echt mn cyclus niet meer :( Was deze ronde begonnen met de "zwanger worden" pillen van Etos.. Heb ovutesten gebruikt, en het waren geen knallers maar ik zag wel op een gegeven moment dat ie netjes donkerder werd, en daarna weer lichter tot niet meer zichtbaar. Dat was netjes op dag 16.. inmiddels de 31e getest (met een gratis test van zwanger&kids, daar kan je 6 dagen voor nod al mee testen) en die was negatief. Kon nog te vroeg zijn natuurlijk. Gisteravond niet meer kunnen inhouden en nog een test gedaan: negatief.
    Vanmiddag om 12 uur weer getest, dit keer met ovutest en zwangerschaps test. De laatste gaf duidelijk negatief aan, maar de ovutest heeft weer 2 strepen :(
    Morgen de laatste etos pil uit het pakje, maar ik ga geen nieuwe halen denk ik! Terug weer naar de VSM. Weet niet of het daar aan ligt, maar het is helemaal van slag lijkt wel..

Deel Deze Pagina