Hallo dames! Mijn dochter wordt morgen een jaar en wij gaan voor een broertje of zusje. Mijn vriend en ik willen niet teveel leeftijdsverschil tussen de kindjes. (als het aan mij had gelegen had ik nog wel eerder ervoor willen gaan) Ik vind het best wel spannend om zo snel weer voor een tweede te gaan maar o zo leuk! Zijn er meerdere vrouwen die snel weer zwanger proberen te raken? Of de kindjes dicht op elkaar hebben zitten?
Nou er zijn nog wel die sneller zwanger zijn hoor, denk dat je nu een prima tijd er tussen hebt zitten. Je lichaam heeft toch minimaal 9 mnd nodig om weer te herstellen, persoonlijk heb ik ook gewacht op die termijn.....dus je hebt ze helemaal niet snel er tussen.....
Wij gingen er weer voor toen onze zoon 9mnd was. dit heeft alleen langer geduurt dan gewenst onze 2e komt als onze zoon 2,5 jaar is. Het heeft zo moeten zijn.
Hier zijn we er weer voor gegaan toen onze dochter 11 maanden was. Er zal straks 22,5 maand tussen de kinderen zitten.
Mijn vriend en ik hebben ook besloten om voor de 2e te gaan. Ik vind het ook wel mooi als het leeftijdsverschil niet te groot is tussen de 2.
Als alles goed blijft gaan dan schlen mijn kindjes straks 20 maanden en dat vind ik een prima verschil van leeftijd.
Zo had ik het ook liever gehad! Mijn man was echter nog niet toe aan een 2de en besloot later om toch niet (nooit) aan een 2de te beginnen! Hij is ook alleen,maar ik heb nog een broertjes en 1zusje. En zou ze voor geen goud willen missen. Ik heb het 3jaartjes laten rusten in de hoop dat hij zich nog zou bedenken! 9dec onze trouwdag 6jaar geleden heb ik het vuurtje aangestoken hahhahaha Hij weet dat ik het graag wil dus gaan we samen voor een 2de wondertje. Onze zoon is 14dec 6jaar geworden!
Hier is ons klein manneke nu bijna 7 maanden en ik ben nu 6 weken zwanger.. Dus het kan allemaal veel sneller dan na 1 jaar. Ik ben overigens wel benieuwd hoe men dat ervaart zo kort op elkaar
Mijn zoontje is vorige week 1 jaar geworden en ben nu bijna 10 weken zwanger van ons tweede kindje. Bij ons is het deze keer niet gepland, tis een echt verrassingskindje . Ben beniewd hoe het straks gaat hoor. Mijn zoontje is dan pas 20 maanden. Maar het lijkt me erg gezellig allemaal! Vooral voor hun straks als ze iets grote zijn.
toen onze dochter 7 maanden was hebben we besloten voor een 2e kindje te gaan (als het aan mijn man had gelegen waren we er gelijk weer voor gegaan haha)