Snel voor een tweede kindje gaan

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door RoOsjjeh, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoOsjjeh

RoOsjjeh Lid

3 apr 2010
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames!
    Mijn dochter wordt morgen een jaar en wij gaan voor een broertje of zusje. Mijn vriend en ik willen niet teveel leeftijdsverschil tussen de kindjes. (als het aan mij had gelegen had ik nog wel eerder ervoor willen gaan) Ik vind het best wel spannend om zo snel weer voor een tweede te gaan maar o zo leuk!
    Zijn er meerdere vrouwen die snel weer zwanger proberen te raken?
    Of de kindjes dicht op elkaar hebben zitten?

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou er zijn nog wel die sneller zwanger zijn hoor, denk dat je nu een prima tijd er tussen hebt zitten. Je lichaam heeft toch minimaal 9 mnd nodig om weer te herstellen, persoonlijk heb ik ook gewacht op die termijn.....dus je hebt ze helemaal niet snel er tussen.....

3. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Wij gingen er weer voor toen onze zoon 9mnd was. dit heeft alleen langer geduurt dan gewenst onze 2e komt als onze zoon 2,5 jaar is. Het heeft zo moeten zijn.

4. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hier zijn we er weer voor gegaan toen onze dochter 11 maanden was. Er zal straks 22,5 maand tussen de kinderen zitten.

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier was ik na 9 maanden weer zwanger. Mijn dochter zal 1,5 jaar zijn als uk 2 wordt geboren.

6. missnanda

missnanda Bekend lid

26 okt 2009
    510
    1
    18
    Verzorgende IG
    Regio Emmen
    Mijn vriend en ik hebben ook besloten om voor de 2e te gaan.
    Ik vind het ook wel mooi als het leeftijdsverschil niet te groot is tussen de 2.

7. Als alles goed blijft gaan dan schlen mijn kindjes straks 20 maanden en dat vind ik een prima verschil van leeftijd.

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Zo had ik het ook liever gehad!
    Mijn man was echter nog niet toe aan een 2de en besloot later om toch niet (nooit) aan een 2de te beginnen!
    Hij is ook alleen,maar ik heb nog een broertjes en 1zusje. En zou ze voor geen goud willen missen.

Ik heb het 3jaartjes laten rusten in de hoop dat hij zich nog zou bedenken!
    9dec onze trouwdag 6jaar geleden heb ik het vuurtje aangestoken hahhahaha
    Hij weet dat ik het graag wil dus gaan we samen voor een 2de wondertje.
    Onze zoon is 14dec 6jaar geworden!

9. CC84

CC84 Lid

27 dec 2011
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is ons klein manneke nu bijna 7 maanden en ik ben nu 6 weken zwanger.. Dus het kan allemaal veel sneller dan na 1 jaar. Ik ben overigens wel benieuwd hoe men dat ervaart zo kort op elkaar

10. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Mijn zoontje is vorige week 1 jaar geworden en ben nu bijna 10 weken zwanger van ons tweede kindje. Bij ons is het deze keer niet gepland, tis een echt verrassingskindje :). Ben beniewd hoe het straks gaat hoor. Mijn zoontje is dan pas 20 maanden. Maar het lijkt me erg gezellig allemaal! Vooral voor hun straks als ze iets grote zijn.

11. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    toen onze dochter 7 maanden was hebben we besloten voor een 2e kindje te gaan (als het aan mijn man had gelegen waren we er gelijk weer voor gegaan haha)

12. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hier was ik na 8 maanden weer zwanger.. Dochter is nu 17 mnd

Deel Deze Pagina