Hier ook 2 cyclussen onwijs veel kwaaltjes gehad en erg beroerd geweest ervan.. Afgelopen cyclus bijna nergens last van gehad. Het kan erg verschillen dus Gewoon maar afwachten (laat dat nou net iets zijn waar we als vrouwen niet goed in zijn )
hahahaha nee dat kunnen we idd niet goed! waarom duren maanden zo lang!!?? Nou laten we hopen dat als ik niet zwanger ben dat dit de volgende cyclus niet is...wordt er gek van... Jij 1 dag overtijd MIEKS zie ik....en???
ow sorry MIEKS zie net je bericht hierboven. wat frustrerende uitslagen!! ik zou er ook niks meer van snappen!?????
Even een reactie van mijn kant: ik had exact hetzelfde! Altijd keurige cyclus, altijd VSM gebruikt. Vorige maand, na positieve verhalen over de etos pillen die gaan gebruiken... cyclus compleet van slag. 4 dagen overtijd, maar voelde in de twee weken ervoor al een wandelende donderwolk en wist dus wel dat ik niet zwanger was. Maar ja dan ga je overtijd en ga je toch twijfelen. Uiteindelijk gewoon ongi geworden en als de sodemieter die pillen eruit gegooid. Bij mij werkte het dus ook alleen maar verstorend. Deze maand alleen maar foliumzuur geslikt en helaas net gewoon ongi geworden, maar vole me in elk geval niet beroerd.
@betties, vervelend is dat he! Net nog een kruidvat 2v5 geprobeerd, maar ook die bleef negatief. Ik ga er dus maar gewoon vanuit dat de boel ontregeld is. Vanavond vriendlief voor de zekerheid maar mee naar bed sleuren en morgen een nieuwe ovutest wagen Hoop in elk geval dat ik er snel duidelijkheid mee krijg.