Dank jullie wel! Wat lief dat jullie zo reageren! Ik heb zo veel uren andermans succesverhalen gelezen op dit forum, met nod-lijsten meegedaan maar steeds op rood gemoeten. Dat het nu dan eindelijk raak is voelt gewoon onwerkelijk! Ik durf zelf nog niet echt blij te zijn. Ben zo bang dat het alsnog mis gaat of op de verkeerde plek zit. De kwaaltjes komen en gaan, en als ik even niks voel denk ik meteen: o nee, nu gaat het mis! Toch zegt mijn gevoel dat het goed zit. Maar misschien wil ik dat alleen maar heel graag, na twee jaar zoooo verlangen naar een kindje. Ik heb heel veel aan dit forum. Eerder vooral in slechte tijden. En nu is het zo fijn eindelijk goed nieuws te kunnen delen! Dank jullie wel meiden!
Wat een prachtige test!!! Gefeliciteerd!!! Ik wou even reageren op middagtester, ik test in de avond ook veel donkerder dan in de ochtend. Geen idee hoe het kan, drink behoorlijk veel overdag. Dit heeft mij ook een zenuw dag bezorgd. Meid geniet er maar lekker van!
Prachtig!!! Blijf geloven dat het goed zit meid niet twijfelen. Ga lekker genieten op je roze wolk! Zwanger het jaar uit! 😗