Lieve allemaal, Wat zien jullie???? Ik weet de Foto is minder duidelijk als in het echt 😁 Liefs
Ja, ik zie een streepje. Van harte gefeliciteerd, je bent zwanger! 🎈 Een streepje is een streepje 😉
Ik zie een Duitse zwangerschapstest waarvan de controle streep heel goed zichtbaar is en er een ieniemienie vaag teststreepje staat wat er hoopvol uitziet Spannend! Hoeveel dpo ben je?
Hihi, ja een Duftes test want in woon in duitsland ik moest gisteren ongesteld worden..... Waren totaal niet bezig zwanger te worden maar ik had sinds een paar dagen zo'n buikgevoel gisteren zag ik nog niets op de test, deze is van vanmorgen. Symptomen: misselijk, geen honger, Borsten warm?! En totaal geen ongesteldheids gevoel buiten de rug om.... Ben wel erg emotioneel
Zie een heel licht streepje! Vrij licht voor overtijd, maar wellicht was je ei gewoon wat later. Hoop dat de test snel duidelijker is..... Alvast voorzichtig gefelicteerd!
Ik kan de kleur niet zo goed zien, maar ik vind het een redelijk duidelijke streep. Hopelijk gaat ie mooi oplopen.
Ik ga zo een digitale halen want streepje kijken word ik gek van hahahahaha...... ik zal het laten weten wat erop staat
Er Staat niet zwanger..... Geen idee waarom ik dan nog niet ongesteld ben.... Ik wacht nog een weekje en anders even langs de gyn 😉
Nou ik weet het niet.......ik heb nog een keer gekeken en als ik van 31 dagen uit ga moet ik morgen ongesteld worden 😁😳 ik heb gewoon zo'n gevoel en echt veel tekens......
Het kan natuurlijk dat je deze maand een wat langere cyclus hebt. Weet je wanneer je je eisprong hebt gehad?