Zou het dan nu RAAK zijn??? :)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jaysa, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaysa

Jaysa Actief lid

24 feb 2011
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden..
    Ik ben 8 maanden geleden gestopt me de pil en ik werd om de 18 à 20 dagen ongi.. Had dus een super korte cyclus. Mijn laatste cyclus was heel apart rond dag 19 verloor ik een beetje bruin verlies maar rond dag 28 brak het helemaal door.. Nu heb ik bijna geen kwaaltjes voorndat ik ongi word alleen krampen in m'n buik.. Maar deze maand voelt zooo anders ik heb ineens sinds eergisteren beetje pijnlijke tepels.. Ik ruik dingen die m'n vriend niet ruikt en ik heb heel licht een beetje ongikrampjes maar die verdwijnen ook gewoon.. Zou het kunnen zijn dat ik dan toch deze maand zwanger ben geraakt? Ik hoop het zo! Komen die klachten vaker voor bij een zwangerschap? Hoor graag jullie reactie !! Liefss

2. Kimmie1983

Kimmie1983 Actief lid

5 aug 2008
    255
    0
    0
    Kunnen inderdaad verschijnselen van zwangerschap zijn, maar helaas kan je lichaam je ook voor de gek houden en heeft het met je ongesteldheid te maken.
    Ik duim voor het eerste natuurlijk. Z.s.m. testen!! ;)

3. Lovelyrose

Lovelyrose Actief lid

29 okt 2010
    218
    0
    16
    Ik hoop het voor je meid!
    Alleen een test zal zekerheid geven. Je eigen lichaam kan je zo voor de gek houden. Maar wie weet!
    Liefs

4. Jaysa

Jaysa Actief lid

24 feb 2011
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja i know dat doet ie al 8 maanden haha! Hoop het idd ook.. Moet nog even wachten met testen .. Welke testen gebruiken jullie? Ik las ergens dat die van clearblue minder goed zijn en dat je net zo goed bij de kruidvat die 2 voor 5€ kan nemen .. Maar ik heb dus nog nooit pijnlijke tepels gehad.. Vind het spannend worden kan niet wachten om te testen ;) .. Alleen de ongi krampjes maken me onzeker! Dan ga ik namelijk toch eerder daar aan denken! Xx

5. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik had toen ik zwanger was van Juul ook een soort ongi gevoel in mijn buik. Ik dacht steeds: nu word ik ongi. En een paar dagen later had ik een positieve test! Het kan er dus best mee te maken hebben, maar alleen die test geeft zekerheid.

Hoe lang moet je nog wachten?

6. Kimmie1983

Kimmie1983 Actief lid

5 aug 2008
    255
    0
    0
    Spannend hé die onzekerheid. Ik had tijdens mijn eerste zwangerschap ook veel last van ongi-krampjes. Schijnt juist normaal te zijn, dus wie weet is het juist wél een gunstig teken. Ik hoop het voor je.

Ik gebruikte ook die testen van kruidvast 2 voor 5 euro, kon zelfs al een paar dagen voor mijn NOD testen.

Succes!!

7. Jaysa

Jaysa Actief lid

24 feb 2011
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik weet dus niet wanneer ik moet testen.. Als ik van de cyclus uit moet gaan die ik al 8 maanden heb dan kan ik over 2 dagen testen en als ik van m'n laatste moet uitgaan over 7 dagen testen.. Wat zouden jullie doen? Xx

8. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha, dan zou ik het nu doen! En als ie nega is over 7 dagen weer ;)

9. Jaysa

Jaysa Actief lid

24 feb 2011
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan 1 dag ook uitmaken in een zwangerschapstest? Stel hij is nu nega kan hij dan morgen posi zijn? X

10. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Bij mij wel. Ik testte 3 dagen voor nod positief met kruidvat 2v4. De volgende dag ook en toen wilde ik een clearbleu doen voor het fotoboek :p Die gaf mooi aan negatief!! De kruidvat die ik direct daarna met dezelfde urine deed (had ik opgevangen in potje) gaf wel positief. Dus ik zou lekker die van kruidvat 2v5 halen :D
    als ik jou eerste verhaal lees heb jij volgens mij een kleine bloeding bij je eisprong. Dat hoor je wel vaker. Wanneer was het kleine beetje bloedverlies in deze cyclus dan? Want als dat je ei was kan je eventueel vanaf 10 dagen daarna testen. Niet dat je dan zeker weten een goede uitslag hebt, maar bij mij gaf hij toen al positief. Dan heb je iig een beeld van wanneer je kunt testen!

11. Jaysa

Jaysa Actief lid

24 feb 2011
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb deze 18 dagen nog geen bloeding gehad.. Ik hoop zooo dat ik niet ongi word

12. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Weet jezelf op welke dag je in je cyclus je ei krijgt?
    Ik lees hier nl vaak op het forum dat voor een goede innesteling je minimaal 12 dagen tussen ei en nod moet zitten...
    Je hebt nl wel een erg korte cyclus.

Hoop voor je dat je zwanger bent, zo niet zou ik eens bij de huisarts informeren over de lengte van je cyclus.

Succes met afwachten

13. Jaysa

Jaysa Actief lid

24 feb 2011
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke .. Dit is wel heel vreemd zat ik net op de bank het progamma van natasja froger te kijken.. Welcome Home begin ik spontaan te huilen..... Heel vreemd! Ik ben absoluut geen emotioneel persoon en heb nog nooit om iets op tv hoeven te huilen.. Haha

Deel Deze Pagina