Lieve meiden, Ik weet dat (de meeste van) jullie op de "normale" manier zwanger zijn geworden, maar voor velen van ons is het niet zo vanzelfsprekend als men zou denken. Velen van ons zijn bezig met vruchtbaarheidsbehandelingen, zoals IUI, KI, IVF en ICSI. Er zijn nogal wat verschillen in de vergoedingen en behandelingen voor mensen met een kinderwens bij de regering en de zorgverzekeraars. Wetenschappelijk is aangetoond dat de meeste kans van slagen ligt bij 6 behandelingen,toch worden er echter maar 3 behandelingen vergoed via de basis verzekering. Tevens is er nu bij de regering een beleid die zegt dat er meer kinderen geboren zouden moeten worden als tegenwicht van de "vergrijzing" waar we inzitten. Wij willen een reeele kans om daaraan mee te werken en die reeele kans zit in 6 behandelingen! Steun ons bij onze aktie en zet je virtuele handtekening! Tot nu toe zijn er ca. 1200 handtekeningen gezet. We hebben ca. 12.000 handtekeningen nodig! Stuur de link van deze site AUB naar Uw vrienden,onvruchtbaarheid treft 1 op de 6 stellen in nederland,als U er zelf niet mee te maken heeft,kent U wel iemand in Uw omgeving die U hier enorm mee kan helpen! Alvast bedankt! Zet je handtekening op de volgende site: http://www.axci.nl/axci/index.php?ln=ne ... es&id=1088
Goed initiatief! Heb het zelf gelukkig nog niet nodig gehad, maar ik ben er helemaal voor, dus getekend! Veel succes met het verzamelen van handtekeningen! Hopelijk leidt het tot een positief resultaat!
Ik heb ooit al eens getekend, maar wat goed dat je het hier neerzet. Zodat anderen ons kunnen helpen. Goed gedaan lindinha
ik heb hem natuurlijk getekend. ik heb gelukkig geen ivf nodig gehad kon het alleen met hormonen redden en zwanger geraakt maar we hebben natuurlijk wel verder gedacht over ivf enz. en dan is drie pogingen echt veel te weinig. ook ken ik een stel die hebben drie pogingen gehad en niet gelukt. dus nu moeten ze betalen maar daar is gwoon geen geld voor. dus mensen die dan geen geld hebben mogen dan niet nog een kans krijgen op een kleine dat is heel erg! dus meiden even teken het is een kwestie van een paar seconden. en misschien helpt het veel mensen ook een mooi wondertje in hun armen te mogen hebben liefs