wii spelcomputer en zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door danikrogt, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danikrogt

danikrogt Actief lid

13 nov 2008
    141
    0
    0
    geen werk
    rijswijk
    hoi ik ben zwanger en heb een wii spelcomputer ik zal gewoon de spelle op me wii willen blijven spelen wii sports gewoon een half uurtje of zo wat is er nou zo slegt aan de wii want er staat dat je met je ha contacy moety op nemen maar als je gewoon rustige spellen speel dan zal het tog niet zo veel kwaad kunnen iemand anders die ook nog steeds wii spellen doen ? vind het zo zonde als ik 8 maanden niet zal mogen spelen voor mij is het namelijk ontspanning en een grote hobby iemand tips ?

groetjes dani

2. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    hahaha, staat dat er echt? Stelletje Amerikanen :)
    In principe kan je gewoon blijven sporten hoor, en dan kan je dus ook Wii-spellen doen. Ik ben geen kenner, maar de spellen die ik op de Wii ken zijn niet zo mega-intensief ofzo.
    Sporten kan zolang je je er zelf goed bij voelt. Je moet alleen niet te vaak tot het uiterste gaan, maar ik neem aan dat je dat op een wii niet doet. Als je over bepaalde spellen twijfelt, gewoon ff aan de VK vragen bij je eerstvolgende bezoek. Maar tot die tijd lekker blijven doen hoor. Beweging is alleen maar goed!

3. Bri

Bri Niet meer actief

Ik zou niet weten wat het probleem kan zijn, en waarom je contact zou moeten opnemen met de ha.... Lekker spelen! Je kunt ook gewoon sporten als je zwanger bent, dus waarom zou je niet kunnen wii'en?

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

staat er waarschijnlijk gewoon om hunzelf alvast in te dekken, mocht er wat gebeuren en jij klaagt ze aan dan kunnen ze aantonen dat ze hebben gewaarschuwd, dat is alles, is eigenlijk net zo onnozel als op een gebruiksaanwijzing zetten dat de stekker er eerst in moet, maar er zijn dus blijkbaar echt mensen die dat nodig vinden ;) lekker doorspelen zou ik zeggen en goed naar je eigen lichaam luisteren, net als met gewone sport.

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Zoe ook geen probleem. Ik heb weleens op zo'n ding gespeeld en ik vind niet dat je heel erg actief bent ermee. Gewoon lekker spelen als je daar zin in hebt

6. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Ik speel ook gewoon op de WII, niet dagelijks maar als ik speel ben ik behoorlijk fanatiek!

7. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ik heb het destijds aan de verloskundige gevraagd en die vond het gewoon kunnen hoor ;) Alleen uitkijken dat je niet valt. (bv met steppen)

8. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    ik heb tot me 20 week ge wii fit ...
    ik kreeg toen last van me buik en ben er maar mee gestopt.
    je kan dus gewoon door gaan tot dat je zelf voelt dat het niet meer gaat..

heel veel plezier nog met je wii

9. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    ik doe ook vanalles op de wii alleen dat boxen niet van wii sport dan krijg ik een beetje last van mijn buik maar het kan geen kwaad volgens mij.
    speelze

10. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Ik heb het toen aan mijn IVF-arts gevraagd en ze moest zelfs lachen dat dat in de beschrijving stond. Dat is echt om rechtzaken te voorkomen.

Je kan gewoon lekker doorspelen.

11. nienchen

nienchen Lid

6 mrt 2009
    84
    0
    0
    Hoi hoi, hier ook een fanatiek wii-er. Ik maak me geen zorgen over de wiiFitt. Ik zou gewoon blijven doen. Ik ben alleen ook een fanatiek MarioKarter en ik heb gemerkt, dat je dan toch wel erg veel adrenaline in je lijf krijgt. Zou dit dan erg slecht zijn voor je? Misschien staat het daarom in de beschrijving van de wii. Veel speelplezier nog!

12. Ik doe ook nog spellen op de wii, welliswaar geen boksen of wat ook maar wel de olympische spelen..

Het is idd ivm rechtzaken, hoe vaak hoor je wel niet dat een magnetronfabrikant aangeklaagd word omdat er in de gebruiksaanwijzing niet stond dat je je kat niet in de magnetron kan drogen :S

13. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ik heb juist een WII gekocht, zodat ik lekker kon spelen als ik later thuis zit :D Vindt het geweldig en ben behoorlijk fanatiek! Heb behoorlijk spierpijn van het boksen :)

Die amerikanen willen zich gewoon indekken zodat ze niet aangeklaagd kunnen worden!

Deel Deze Pagina