Ik zie hem! Action was bij mij ook lastig fotograferen toen 'ie nog zo licht was. Kruidvat daarentegen was al wat donkerder... Spannend!! Hoop dat hij mooi gaat oplopen
Ik heb dit nog nooit eerder gehad en heel wat testen versleten, wel vermoeden pcos. Hij is vandaag donkerder, had jij dit ook?
Ik zie m! En nooit goed in getuur. Ik heb zelf ook nog nooit een Tuur test gehad: zijn gewoon Omo wit (en een knaller twee jaar geleden . ). Dus voorzichtig gefeliciteerd!
Jaaaa! Ik geloof het nu echt! Zien jullie hem ook? Gelijk even een vraagje. 17 mei was mijn eerste dag menstruatie. Op 16 of 17 juni mijn eisprong gehad en nu dus 9/10 dpo. Hoe lang zou ik zwanger zijn? Als ik uit ga van menstruatie zou ik nu al 5 weken zijn maar dat klopt dus niet. Hoe bereken ik met mijn lange cyclus de zwangerschapsduur?
Jaa hij is weer wat duidelijker geworden. Eerste foto van vanmorgen. Tweede boven gisterenmiddag, onder vanmorgen. Zou een clearblue nu ook positief uitslaan? Manlief heeft duidelijk bevestiging nodig hahaha!