Mijn beste vriendinnetje heeft vanochtend 2 testjes gedaan, deze ronde geen ovu testen gebruikt maar cyclus is normaal gesproken 26/27 dagen met vanaf ongeveer dag 24 bruinverlies. Dit keer geen bruinverlies en inmiddels dag 28. De dipstick laat een licht streepje zien maar op de kV ziet ze alleen een heel twijfelachtig Tuur streepje. Kan het nou zo zijn dat de dipstick eerder een duidelijk streepje geeft dan de kV? Of zou die eerder vals zijn? Het kan dus ook dat ze een laat ei heeft gehad en dat het nog veel te vroeg is. Raar wel.
Op de dipstick zie ik wel een streepje maar op de KV test zie ik helemaal niets Zelf geen ervaring met dipsticks dus kan je geen antwoord geven
Die dipsticks zou ik linea recta in de prullenbak gooien. Daar heb ik veel streepjes mee gehad maar was toen echt niet zwanger. Op de kv zie ik heeeeeeeeeeeeel licht iets, maar of het een streepjes is??? lijkt beetje grijzige vlek oid, beetje wazige foto ook. Gewoon overmorgen weer testen met kv, dan weet je genoeg! Of naja... Je vriendin dan. (Dat jij zo exact haar hele cyclus en alles weet zeg!) Succes!
Hahaha ja dat zwanger worden/cycli/wat is dit nu weer? moet je toch met iemand bespreken. Die mannen van ons hebben daar geen boodschap aan is niet anders dan wanneer je het hier deelt toch? Ik heb idd veel valse streepjes op dipsticks gezien, maar vind deze erg duidelijk en roze, dus vandaar mijn twijfel.
Ik zie ze op beide. Spannend! Wat ik me afvraag hè, heeft je vriendin zelf niet een account op dit forum? Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor!
Haha nee geen account, ze is verder ook niet zo van de fora, maar omdat hier veel experts zitten wilde ze toch graag de foto's plaatsen voor wat expertise
Shart klopt het dat de foto van zwanger en kids bewerkt is? Ter vergelijking voeg ik mijn onbewerkte vals positieve test toe (zelfde dag 0,6 hCG in bloed). Op de KV zie ik helaas niets...
Zou kunnen, maar het was geloof ik ook erg vroeg vanochtend dus kan ook gewoon het licht zijn. Ik zal het even vragen!
Lijkt me toch echt bewerkt. Want de controlestreep is bijna zwart zo donker en rechts op de test zit ook een donkere, zwarte vlek. Ook het stripje links is niet donkerblauw, maar gitzwart. Dat kan eigenlijk niet door het licht komen.
Dat dacht ik dus ook... En als je het zo bekijkt is de teststreep dus eigenlijk helemaal niet zo donker. En dan met zk-test denk ik dat het vals positief is.
Hij is duidelijk maar hij lijkt ook wel bewerkt te zijn. Vind alles op de foto erg donker. Ik hoop voor je vriendin dat ze toch gaan oplopen!