Na twee weken mee hebben gelezen op dit forum nu toch maar een berichtje. Zou onze wens toch nog in vervulling gaan... Wij hebben twee (natuurlijk de aller liefste ) kindjes van de wereld. Na onze dochter wilden we graag een derde. Zwanger worden was geen probleem. 8 x zelfs. Helaas geen blijvertjes. Het ging telkens mis tussen de vierde en vijfde week. 1 x de zesde week maar dit ging ook mis. Zelfs zo mis dat ik uiteindelijk in het ziekenhuis ben beland om dat er een restje was blijven zitten en was gaan ontsteken. We hebben altijd gezegd om de natuur zijn gang te laten gaan en nu zijn we weer zwanger. Zes weken, kam iets korter zijn maar voel me op en top zwanger. Ga maandag bellen naar verloskundige om afspraak te maken voor een echo. Hoop toch zo dat dit een blijvertje is. Liefs es
Wat een lieve reacties allemaal.. Het blijft een spannende tijd. Soms om gek van te worden maar wel goed er bij nadenken dat ik geen enkele invloed heb of het wel of niet goed gaat. Positief denken. Maandag bel ik naar de verloskundige om een afspraak te maken. Ik hoop aan de ene kant dat ik niet nog eens drie weken hoef te wachten.
Owen lieve dames, heb vanmorgen gebeld met verloskundige en kon gelijk vanmorgen al terecht....zo blij. Toen werd het weer effe spannend maar we hebben ons ikke gezien.... En het hartje klopte... Zooo mooi... Nu blijft het nog spannend maar het is in ieder geval een goed begin. Liefs
Wat fijn dat jullie in elk geval het hartje hebben gezien! Ik duim met jullie mee dat dit een plakkertje is!
Wij zaten in een vergelijkbare situatie en zijn ook spontaan zwanger geworden na 4 jaar, na vele vroege miskramen. Nu 16 weken en alles gaat goed, wonderen bestaan dus echt! Gefeliciteerd en ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe