Vanmorgen nog een onderwerp geopend omdat ik gisteren negatief getest heb met z&k (vermoedelijk ook met niet goed genoeg geconcentreerde urine) Net een test gedaan met etos 2v5 en ik zie toch echt een 2de streepje, was ook ruim binnen de tijd. Ik had gisteren mijn nod...
Ja ik zie hem ook zonder dat ik hoef te turen. Voorzichtig gefeliciteerd hopen dat hij mooi oploopt. Liefs
Ik durf gewoon nog niet een beetje blij te zijn... in september nog een kindje verloren na ruim 18 weken zwangerschap.
Ik zie hem ook! Vindt deze testen ook niet zo gevoelig, denk dat als je er 1 van kV doet je een mooi streepje krijgt.
Wat vreselijk moet dat voor je geweest zijn. Heel veel sterkte. Ik hoop dat alles nu goed gaat. Liefs
Bedankt voor jullie reacties! Heb net nog een kruidvat test gedaan en die is inderdaad duidelijker. Komende dagen maar eens afwachten...
Wauw Anneke! Ik zie op beide streepjes! Wat spannend en wat geweldig zou dat zijn, het is je zo gegund. Hoop voor je dat ze de komende dagen nog duidelijker worden maar heb goede hoop voor je . Dikke knuffel, Bee
Dank je bee! Vind het inderdaad erg spannend, vooral wat allemaal weer komen gaat... Hoe gaat het inmiddels met jou? De weken lopen iig mooi door!