Goedemorgen meiden, ik ben 'nieuw' hier, althans, ik heb heel wat jaartjes onder een andere naam meegeschreven en meld me nu terug. Ik heb gelijk een probleempje dat ik aan jullie wil voorleggen: deze maand gaan we voor de vierde cryo terugplaatsing in natuurlijke cyclus. Van de poging hiervoor ben ik eventjes zwanger geweest en daarna heb ik een rustmaand gehad. Ik moest afgelopen donderdag weer beginnen met ovulatietesten en deze was meteen positief (niet knipperende smiley van CB). Dat was pas op dag 11, terwijl ik bij een super regelmatige cyclus pas rond dag 14 een positieve test heb. Ik heb op internet gelezen (nooit doen natuurlijk) dat die testen ook vals positief kunnen zijn en dat de echte lh piek later pas kan zijn. Ik dacht dat dit bij CB juist niet mogelijk was. Ik had wel al veel slijm donderdag, maar ook van het weekend nog. Enfin, ik ben nu echt mega onzeker over de timing voor de cryo terugplaatsing. Maakt onze cryo überhaupt kans van slagen als de test te vroeg positief is geweest?! Heeft iemand hier ervaring mee?
Hij geeft de 2 beste dagen aan bij mij blijven de action testen ook nog negatief en de clear-blue al wel... blijft lastig altijd die precieze timing Wil je toch succes wensen!