Hallo Dames, Ik had deze maand een rare cyclus. 13de dag had ik roze afscheiding en toen dag niks en daarna weer bruinverlies tot een dag voor mn nod. Maar ik zou gisteren dus ongi moeten worden maar voel en zie nog niks. Ik heb dus gisteren een testje gedaan en er kwam een super licht bijna onzichtbaar streepje binnen de afleestijd. Maar mn vriend ziet m niet en ik denk ik wel. Maar ik weet t gewoon niet meer zeker. Haha maarja waar blijft dan mn menstruatie? Zien jullie iets?
Ik ben een slechte tuurder, maar ik zie helaas (nog) niks... Kan het zijn dat je eitje later is geweest en dat NOD niet gister was en nog moet komen? Of ben je fanatiek bezig geweest met tempraturen en of ovulatie tests? Op NOD zou je doorgaans wel een iets duidelijkere streep verwachten, maar alles kan!
Nee geen ovutests of temperaturen. Ik weet het allemaal niet. Had zo een rare cyclus met die tussentijdse bloedingen. Ik heb een cyclus van 26 dagen. En die roze afscheiding was op de dag dat mn ei er normaal zou zijn althans heb m wel aantal keer gevoeld op dag 13. Dan hoop ik dat als ik maandag test het wel een duidelijke streep zal zijn.
Jaa dank je! Vandaag was mijn ovulatie test positief, dus het was gezellig vandaag. Morgen avond of dinsdag ochtend maar nog eens en dan duimen... Hoor graag hoe het loopt bij je
Christina ja ik zie het ook op de foto (en op de rechter beter) maar ik misschien ook omdat ik m in het echt iets beter zie.
Pff, vanmorgen een test gedaan maar die heeft hetzelfde streepje. Gewoon binnen de tijd maar echt bijna onzichtbaar, te licht eigenlijk om als positief te beschouwen. Maar ook nog geen menstruatie, ik snap er niks van.
Je zou het nog even kunnen aankijken tot het einde van de week en dan de huisarts bellen met de vraag voor een bloedtest?