Hoi, Ik wil ook even mijn verhaal kwijt.. Ik schreef hier 3 maanden actief mee, toen we opeens anderhalve week geleden te horen kregen dat we door een mogelijk erfelijke afwijking onze derde kinderwens op moesten zeggen.. De kans op een kindje met achterstand/handicap zou op 10 -15% liggen, misschien niet veel maar voor ons genoeg om het te zwanger worden te staken, vooral ook omdat onze tweede dochter een enorme ontwikkelingsachterstand heeft. (In het PCO forum heb ik de laatste weken mijn verhaal gedaan). Dagen zijn wij heel verdrietig geweest. Het was een enorme klap en schok. We hebben echt in een verwerkingsproces gezeten en hadden zelfs mensen om ons heen al vertelt dat er definitief geen derde zou komen. Nu blijkt dat percentage niet helemaal te kloppen, of in ieder geval verkeerd opgevat te zijn. Morgen hebben wij een nieuwe afspraak bij de klinisch geneticus voor opheldering. Maar de hoop en wens naar een derde kindje begint weer te leven. Zo gek als je tussen definitief niet en misschien wel wordt heen en weer geslingerd! Morgen weten we meer, ik vind het zo spannend!
hoi hoi ik hoop dat jullie alsnog jullie droom kunnen verwezenlijken succes en ik denk dat iedereen hier wel meeduimt met jullie laat je ons wel even weten hoe het ging en het liefst zien we natuurlijk gelijk een cyclusbanner groetjes nathalie
om mee te lezen is je droom zo groot. Ik hoop zo voor jullie dat er toch nog goed nieuws uit komt en dat je toch nog een klein wondertje mag krijgen. Succes morgen, ik duim voor je meis !
Ohhh Milla, wat onverwacht en wat een (hopelijk) fijn nieuws zeg... het wordt echt heel spannend morgen, ik leef mee hoor. Ik ben erg benieuwd! xxx van mij
Ik hoop ook mee op goed nieuws voor jullie Milla! Ik ga voor jullie duimen dat jullie wens toch vervuld kan gaan worden! Liefs Jelske
Ik duim ook voor goed nieuws voor je en dat jullie toch nog zwanger raken van een wondertje. Heel veel succes. Liefs wolly