Even het stuk dat ik net bij de pco dames heb geschreven gekopieerd!: ----------------------------------------------------- Yessssss! ! ! Ik heb goed nieuws! Wij kunnen toch gewoon voor een derde gaan! Ik zit hier met tranen in mijn ogen, maar nu van geluk! Wat zijn we blij \/ \/ \/ \/ . Kans blijft rond de 10% als het erfelijk zou zijn, op herhaling. Maar er is net zo goed mogelijk dat het niet erfelijk is, de kans is zelfs groter dat er een andere reden is, dus uiteindelijke kans op herhaling is minder dan 3%, er vanuit gaande dat ze het fragileX syndroom niet heeft. Maar daar gaan we niet vanuit, want ons meisje heeft geen van de kenmerken. We zijn dus weer in de running! ! Poeh kan het nog steeds niet helemaal bevatten.. 2 x zo'n ommezwaai maken is erg heftig, maar gelukkig is er een goede afloop! Ik was weer met de pil begonnen, inmiddels alweer 10 dagen ofzo, dus weet niet hoe lang ik die nog door moet slikken, maar ik ga er vanuit dat als ik stop en ongesteld wordt ik gewoon met clomid mag beginnen! Maar dat moet ik nog even navragen! Liefs een blije Milla ------------------------------------------------ Goed nieuws dus! Heel hartelijk bedankt voor al jullie steun, kaarsjes, pbtjes en meeduimen! Het heeft geholpen!
Nou, da's toch helemaal super! Wat een opluchting moet het voor jullie zijn... Ik ben blij voor jullie hoor!
Wat fijn zeg zulk goed nieuws! Zit met een grote glimlach je verhaal te lezen! Super! Ik hoop dat je snel zwanger zult worden! Liefs Kiss
Wat een geweldig nieuws meid! Ik ga duimen ervoor duimen dat jullie snel een kindje in jullie armen mogen houden! Groetjes, Josien
Meiden, allemaal super bedankt voor jullie lieve en hartelijke woorden! Ik moet nu nog 17 dagen de pil slikken en dan gaan we ervoor! Ik ben helemaal in de wolken nu, nu maar hopen dat die wolken roze gaan worden