Ben nu ruim 5 weken zwanger, gerekend vanaf mijn laatste menstuatie 13 augustus jl. Heeft de dokter gezegd. Rest mij nog een vraag. Nu is mijn vraag kan ik eventueel al langer zwanger zijn, omdat mijn laatste menstruatie van 13 augustus jl. erg weinig was (overigens wel op tijd). Het is wel zo dat ik in die maand heel veel stress had en omdat ik het erg eng vond om toch zwanger te zijn. In de maand voor mijn laatste menstuatie hebben we de 2e week van de cyclus het niet gedaan wel elkaar gevingerd en afgetrokken. De 3e week van de cyclus hebben we het echter wel zonder condoom gedaan (gebruik sinds mei geen pil meer). Na mijn menstruatie van 13 aug. jl. hebben we het alleen maar zonder condoom gedaan vooral in de 2e week. De misselijkheid, moeheid en buikpijnen zijn sinds de laatste 2 weken. Kan iemand mij hier antwoord op geven?
Het zou mogelijk kunnen zijn. Er zijn meer dames die toch nog 1 of 2 keer ongi worden, maar dit is dan wel anders dan normaal. Echt duidelijkheid krijg je pas als je je termijn echo krijgt. Hoezo vond je het trouwens eng om eventueel zwanger te zijn? Neem aan als jullie met de pil gestopt zijn en zonder bescherming sex hebben dat je dat juist doet om zwanger te worden.
EEj, mag je het dan niet meer eng vinden? kan ik me best voorstellen hoor, dat je het eng vindt. Je bent toch bezig met een totaal andere fase van je leven en op het moment dat je zwanger bent is het dan ineens zover. Op je vraag weet ik geen antwoord.
Ik zeg niet dat ze het niet eng mag vinden. Als zij dat zo ervaart prima. Ik vroeg het me alleen af omdat je doorgaans toch alleen vrouwen hoort die door het dolle heen zijn omdat ze hier naartoe geleefd hebben. Vroeg het me dus gewoon af en zeker niet vervelend bedoelt.
Toen wij voor het eerst onbeschermd gingen klussen was ik soms ook wel eens een soort van "bang" om zwanger te zijn.. hoewel ik het heel graag wil.. maar toch vond ik het ook een beetje eng. Beetje bang voor het onbekende denk ik.. en ook wel een beetje angst voor de bevalling. Nu ik trouwens echt zwanger ben is het gevoel heel anders, vind het helemaal niet eng meer, ja de bevalling misschien nog wel een beetje.. Maar voorlopig heb ik nu het gevoel "dat is nog best heel erg ver weg".
ik ben bij de voorgaande 2 zwangerschappen beide keren nog 2x ongesteld geweest, en in tegenstelling wat eerder beweerd is, was er qua hoeveelheid e.d. niets anders aan mijn ongesteldheid, niet meer of minder, maar echt gewoon normaal... dus tja het zou zeer zeker kunnen, je zou het aan kunnen geven bij je ha of je gyn zodat deze misschien eerder een termijnecho maakt, want het is toch wel belangrijk zo snel mogelijk te weten hoe lang je nu precies zwanger bent..(zeker ook als je een combinatietest wil doen en je blijkt over de uiterste termijn van 13.4 wkn te zitten)... succes