Auw ! Diarree en heftige krampen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ilona23, 2 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilona23

Ilona23 Actief lid

30 okt 2009
    343
    0
    0
    Tilburg
    Hallo dames.

Ik zit nog 4 dagen voor mijn nod, en heb dus ook alleen nog maar negatief getest ( of pennenstreepjes )

Nu heb ik een lichaamlijk omgemakje waarvan ik me afvraag of dit bij een eventuele zwangerschap kan passen.

Ik ben namelijk vandaag voor dag 4 aan de diarree, en ik word er gillend gek van hihi. Ik heb het meestal in de ochtend als ik wakker word en moet dan rennen naar het toilet.

Ook werd ik vannacht wakker van heftige darmkrampen.

Ik heb een spastische darm, en kan haast nooit naar de wc. Heb bijna altijd last van obstipatie.

Het kan natuurlijk een buikgriep zijn, aangezien ik precies een week geleden dik 2 dagen heb moeten overgeven. Maar voel me nu echt super ! Geen verhoging o.i.d

Verder eigenlijk ook geen symptonen van een zwangerschap, dus het is behoorlijk spannend.

Iemand diarree gehad voor nod en zwanger ?

Sorry voor mijn vies praatje...hihi

2. Ilona23

Ilona23 Actief lid

30 okt 2009
    343
    0
    0
    Tilburg
    Oh niemand

Dan ga ik weer even naar het toilet zonder er serieus bij stil te staan dat het iets kan beteken.

Dan is er gewoon een oorlog aan de gang in mijn darmen hihi

3. pally

pally Niet meer actief

Hoi Hoi, ik had /heb wel heel veel gasvorming:)
    Maar geen diarree. Succes er mee en hopelijk is het voor jou wel een symptoom;)

4. Chai

Chai Niet meer actief

Ik had diaree en ik vond dit opvallend, ik had dit normaal nooit.
    En heel erg last van me darmen, buikpijn enzo.
    En ik bleek zwanger te zijn dus... kan een teken zijn :D

5. Ilona23

Ilona23 Actief lid

30 okt 2009
    343
    0
    0
    Tilburg
    Oh chai, jij geeft een mens hoop haha.
    Had jij het de hele dag, ik heb het namelijk wel meerdere keren op een dag. maar met vlagen. Als ik geen krampen of diarree heb voel ik me perfect, daarom lijkt het mijn inziens niet op een virus.

6. Chai

Chai Niet meer actief

Ja, had ik ook het was denk ik wel 2 keer per dag soms 3.
    En me darmen leken een eigen leven te lijden.. lol

7. Ilona23

Ilona23 Actief lid

30 okt 2009
    343
    0
    0
    Tilburg
    Ja ik heb het voornamelijk bij het opstaan, al 4 dagen achter elkaar is het een race tegen de klok om optijd op het toilet te komen haha. Vannacht ook enorme krampen gehad, en met mijn halve bewustzijn als een speer naar het toilet gegaan.
    Ik heb niet het gevoel zwanger te zijn, ik heb nergens last van.
    Alleen diarree en een gevoel alsof ik blaasontsteking heb...Maar ook dat komt en gaat. We wachten maar geduldig af

8. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Afgelopen dagen heb ik ook al onwijs last van mijn darmen! Normaal gesproken verloopt alles wat moeizaam, maar de laatste 5 dagen gaat het als een trein! Gelukkig niet zoals bij jou diarree, maar ook niet normaal.

Ik ben nu 1 dag overtijd en heb allerlei symptomen. Alleen ben ik bang dat het net zoals de vorige keer na twee weken mis gaat. Ik heb eergisteren al wel een vroege test gedaan (eentje die je vier dagen voor nod mag doen) en die was negatief. Maar de vorige keer testte ik constant negatief!! Toen werd ik ongesteld de dag voor ik een afspraak bij de huisarts had :(

Maar de vorige keer had ik geen last van mijn darmen en nu dus wel! Echt opvallend. Ik heb ook constant wat lichte krampen en een deel ervan komt dan ook daar vandaan.

9. Chai

Chai Niet meer actief

Ik dacht ook helemaal niet zwanger te zijn. Maar ik had toch een raar voorgevoel van test nou maar ff.. heel apart.
    Dus ik testen en jahoor zwanger!
    Ik dacht dat ik een griep had voor me NOD...:D
    Klinkt dus een beetje zoals wat jij beschrijft.

10. Ilona23

Ilona23 Actief lid

30 okt 2009
    343
    0
    0
    Tilburg
    Nou ik heb al een aantal testen verspild, maar natuurlijk negatief.
    Ik moet ook pas 6 septemper mijn menstruatie krijgen, maar soms wint de nieuwschierigheid het van je verstand haha.
    Bij mijn dochter waren mijn testen al heel ver voor nod positief. Dus hou ik mijn eigen voor dat de duiveltjes nu wel gaan komen.

Overigens de rest van de dag weer geen rommelende darmen gehad, ook niet naar het eten....het is enkel een probleem in de ochtend. dat vind ik raar want dat lijkt me dan geen virus o.i.d

11. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    ilona heb je nog gestest?

Zie mij banner, ik ben zwangerrr.

12. Ilona23

Ilona23 Actief lid

30 okt 2009
    343
    0
    0
    Tilburg
    Gonca, ja meissss echt super, ben zo blij voor je !
    Ik had in het andere topic al gereageerd op je zwangerschap.
    Heb je nog kwaaltjes ?
    Ik helemaal niets meer, daarom heb ik ook niet meer getest. Verwacht gewoon de menstruatie te krijgen maandag. Voel me buitengewoon goed :(

Deel Deze Pagina