Micloveally, wat fijn! Ik begrijp dat je voorzichtig bent maar er staan echt twee streepjes! Hopelijk over n paar dagen iets duidelijker. Zelf ben ik erg tevreden over de clear blue digital, alleen jammer dat het resultaat na 24 uur weg is. Btw ik had kerstavond een positieve test! Dus denk dat we even "ver" zijn. Toi toi toi!
Ik ben zo blij dat er weer iemand is die gewoon tot nod wacht en dan dus een echte streep heeft itt de rest waarbij iedereen iets ziet (en de test opengebroken moet worden en hemel en aarde bewogen moet worden om iets te zien) maar ik niet.. Gefeliciteerd!
dames nogmaals bedankt hebben vanmorgen nog test gedaan en die knalde al veel meer dus ga er ik van genieten nu!! we zijn zwanger yessssssss. @hlin ja lijkt er wel op he dat even ver zullen zijn.
Ik kan me wel voorstellen als je zoveel tegenslagen hebt gehad dat je zo vroeg en snel mogelijk wil testen. Ieder zijn eigen keuze !! Maarre gefeliciteerd !!!! Duidelijk
Wauw!!! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Wat bijzonder zo op de valreep dit jaar en voor de mmm!!!
Wat een misplaatste opmerking zeg, op dit leuke en positieve topic! Wie maakt jou de 'je-mag-pas-op-NOD-testen' politie? Ieders eigen keuze lijkt mij!!!