pregnyl testen donkerder of lichter per dag?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ProudMom28, 26 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Hoi allemaal, hier is weer een testfreak ;) maar wat ik mij afvroeg, worden zw testen van pregnyl lichter of donkerder? Ik zit nu op 4 dagen na pregnyl en test om te weten waneer het eruit is. Nu worden mijn testen iets donkerder, ik vroeg mij af of dat zo hoorde? Omdat ik weet dat het hcg elke dag halveert dus zou ik nu op 650 moeten zitten volgens mij? Wie heeft er ervaring mee? Of weet of ze donker of lichter horen te worden? Groetjes

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik had dag 6 na pregnyl nog een hele duidelijke test. Pas vanaf dag 8 werden ze lichter. En nu op dag 13 zijn ze negatief.
    Je plas kan de ene keer wat geconcentreerder zijn dan de andere dag dat je test, waardoor het lijntje wat in kleur kan verschillen.

Flower00 vindt dit leuk.
  3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    In principe zouden ze eerst lichter moeten worden, maar ook pregnyl kan iets schommelen.
    Hoeveel heb je gespoten?

4. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    het kan volgens mij zo zijn dat je eerste dagen na injectie lichte test hebt omdat het te veel is voor een test... wanneer de waardes dan afnemen kunnen ze beter waarneembaar zijn voor de test en dus donkerder worden.. daarna moeten ze echter wel weer gaan afnemen... worden ze na 1 a 1,5 week donkerder is er grote kans op zwangerschap :) ... ik heb afgelopen mnd 12dg na pregnyl 10000 nog een lichte test gehad maar nacht er na helaas ongie... succes!

5. ProudMom28

Dankjullie wel voor de reacties, en het delen van de ervaringen. Ik heb 5000 gespoten. Ik weet dat het erna 10 dagen ongeveer eruit kan zijn. Ik vind het fijn precies te weten waneer, dus heb hele goedkope tests besteld op internet. Voor elke dag eentje :) maar ze worden dus elke dag wat donkerder.

Flower00 vindt dit leuk.
  6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Een test kan nu nog niet donkerder worden door een zwangerschap. HCG wordt nog niet in die mate geproduceerd, dan moet er eerst een innesteling geweest zijn. Als je nu vier dagen na de Pregnyl zit, zit je nog maar twee dagen na je eisprong.

Pregnyl schijnt te kunnen schommelen in je lichaam, waardoor een streepje soms de ene dag donkerder is dan de andere dag.

7. ProudMom28

Nee nee zeker niet daar ging ik nu ook nog niet vanuit. Al was het natuurlijk mooi geweest ;) bedankt voor je reactie

8. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Jep, je hormoonwaarden schommelen door Pregnyl dus het lijkt de ene dag of het uit je lijf is en de andere dag of het er nog zit. Je hebt dus niks aan testen voor het uit je lijf is.

Tot je nod schommelen je hcg waarden ook erg en ze zijn voor je nod meestal niet sterk genoeg om een positieve test te geven.

Niet te vroeg testen; kost geld en je hebt er niks aan :)

9. ProudMom28

Dankjewel voor je reactie ja klopt hoor je hebt helemaal gelijk! Ik had 30 testen voor een super prikkie haha. Ik voeg even de fotos bij ze worden echt wat donkerder zo vreemd toch?

10. ProudMom28

De bovenste van gisteren de onderste vandaag scheeld niet heel veel maar toch worden ze iets donkerder

Bekijk bijlage 362808

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Mijn testen na pregnyl werden ook iets donkerder en vanaf dag 7 telkens lichter.

Dus wat ik bij jou zie is een heel normaal verlooo

12. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Mijn testen werden ook eerst donkerer t/m dag 8 en daarna lichter, maar schommelden tussendoor ook nog qua dikte. Na pregnyl kun je gewoon nergens vanuit gaan. Ik testte tm dag 11 na pregnyl nog een heel licht tuurstreepje door pregnyl. Dag 12 na pregnyl was het eigen hcg, maar dat was na een cryo, niet na iui

Succes!

13. ProudMom28

Thanx meiden! Liefs

14. ProudMom28

Hoi daar ben ik weer, ik zit nu 8 dagen na pregnyl en mijn testen worden wel wat lichter vergeleken met de testjes van dinsdag maar toch is het net alsof ze weer oplopen. Zijn er dames die met 5000 pregnyl op 8 dagen echt negatief testen?

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Ikke niet

16. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik testte vorige maand pas op cd 10 echt helemaal negatief met pregnyl 5000.
    Maar dat was pas de eerste maand dat ik het gebruikte dus misschien deze maand eerder eruit. Ik hoop het zo voor je dat de streep mooi donker wordt.
    Maar heb je dan een foto? Kunnen we meekijken.

17. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Bij mij is pregnyl er 11 dagen later pas uit. Zet eens een foto neer, kunnen we meegluren

18. ProudMom28

Ohw super dat jullie mee willen kijken hier komen ze haha

19. ProudMom28

De foto onderste gisteren de bovenste van vandaag. iets wat bij zowel zwangerschap als ongi horen, is dat ik gevoelige borsten heb. En al vanaf maandag een uur na het ontbijt over moet geven. Zal dat van de pregnyl kunnen komen?

Bekijk bijlage 363379

20. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hij lijkt inderdaad wel donkerder, maar ik hou even een slag om de arm.
    En ja pregnyl is een zwangerschapshormoon dus je kunt er goed ziek van worden.
    Bij mij was het vorige maand zelfs zo dat ik pas misselijk etc werd na cd10. Dus toen het eruit was al. Begin je stiekem te hopen door misselijkheid. Maar kwam waarschijnlijk omdat ik toen echt geen hormonen meer in mijn lichaam had sinds het begin van de cyclus.

Ik duim kei hard verder voor je dat die morgen nog donkerder is!

Deel Deze Pagina