zetten we onze kinderwens nog even de koelkast in, ten eerste vanwege mijn gewicht,ten tweede laten de financiën het momenteel niet toe. Moet volgende week ongi worden(hoop dus dit keer van wél) en dan ga ik weer aan de Mirena,tot ik mijn gewenste gewicht heb bereikt,en we er financiëel rooskleuriger voor staan.
Heel veel suc6 meid! Hopelijk komt alles snel goed en kun je jullie wens weer snel uit de "koelkast" halen...
hoi girl75! Ik hoop dat het voor jullie snel allemaal goed mag komen en wens je veel succes met het bekomen van je gewenste gewicht! groetjes sarah
Tsja en ik hou ook voor ogen,dat we 'al' 2 kinderen hebben,maarja die eierstokken rammelen vooralsnog nog steeds,maar ik moet echt naar mijn verstand luisteren nu.
Knap besluit meid ! Ik hoop dat alles snel zover mag komen en dat jullie snel aan een derde wondertje kunnen werken. Liefs, Bibu !
Enne...ik blijf natuurlijk zowiezo in de Lounge meeposten hoor ,dus jullie zijn niet voorgoed van me af. Andere onderwerpen mijd ik maar eventjes,hoewel ik zowiezo wel iedereen een kindje gun,of dat nou een 1e,2e,3e,of misschien zelfs 10e kindje is. En mocht ik evt.wel zwanger blijken volgende week,dan is het zo, en gaan we er wel voor,en zullen we nóg zuiniger aan moeten doen...
Zal best moeilijk voor je zijn meid! Heel veel succes met afvallen, ik hoop dat jullie gauw aan al jullie wensen kunnen voldoen! Elmo
Ik hoop voor je dat je snel op een goede gewicht zit, en als je een lot koopt er een grote prijs op valt dat jullie gewoon weer aan een kindje kunnen denken/beginnen. Heel veel succes. Groetjes Jolie
ik ken het...ook ik heb overgwicht en wij wonen in een vrij kleine woning omdat we een grotere koopwoning nu nog niet kunnen betalen. toch zijn wij bezig met kinderen, we zien wel waar t schip strand... sterkte iig! liefs marieke
Girl75 wens jullie heel veel succes toe al is de keuze nog zo moeilijk er zijn momenten dat de keuze er niet is en je moet hopelijk komt het allemaal snel goed we zitten hier ook in een klein huisje met 2 slaapkamers we zijn wel opzoek naar een andere woning ik hoop dat ik toch deze ronde zwanger mag zijn want het is van harte welkom gr maria
Ik ben net weer ongi geworden(best moedeloos nu) heb nog de voors en na's van een Mirena besproken met de gyn.(de gyn.die mijn mirena destijds verwijderd heeft) ze zei laat nou alles eens lekker op zijn beloop en ga nóg meer afvallen,knok voor je financieën etc.dan zul je zien ben je op een totaal onverwacht moment alsnog zwanger een keer.(ik mag dus geen mirena van haar ) Al met al moet ik zeggen dat door de "zorgen" mijn hoofd soms niet naar sex staat heb dit mijn partner ook verteld,maar ik heb geduld...(hij ook)