1 januari was dan mijn laatste ongi, ik wist het nog dat de uitgerekende datum dan 4 oktober zou zijn (dierendag)! Ik ga morgen mijn banner aanpassen na nog een testje! Dan moet ik het wel zelf gaan geloven. Wat een geluk toch, t' is niet te geloven want ik snap niet waarom de twwe testen voor mijn zogenaamde ongi negatief waren! Kan hert vrouwenlichaam je toch voor de gek houden! We krijgen een baby! kus amidala
Vandaag toch nog een testje en weer een tweede streep! Dus ik ga nu maar de cyclusbanner aanpassen in een babybanner Ik wordt alleen een beetje zenuwachtig van al dat bloed! Even wachten tot morgen! Iedereen ook veel succes! kus amidala
Helemaal geweldig , gefeliciteerd! Ik zou met die bloeding wel ff naar de vk gaan als ik jou was al was het alleen om het één en ander uit te sluiten. liefs
bedankt jij ook nog gefeliciteerd, ga ik ook doen hoor! Maar we weten het pas sinds gister dus ik kan pas morgen bellen. Ik weet niet waar ik heen moet bellen dus ik bel eerst maar naar de huisarts voor dat ik na het werk ga!
Hoi Amidala, Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wel een hele verrassing. Ik ben wel even benieuwd na hoelang je weer "ongi" bent geworden en was dit heftig of viel het wel mee? Veel succes bij de HA. Groetjes Jo
slecht nieuws bij de huisarts! Hij zei dat dit een miskraam is geweest. Je kan dan positief testen omdat het hormoon nog in je lijf zit! Het is niet normaal als je zo lang bloed! Heb een afspraak moeten maken voor een inwendige echo. ben er echt kapot van ik ga even alles aanpassen ik had me zelf bij ik ben zwanger gezet en mijn banner! kus amidala
antwoord op je vragen: Ik werd na 28 dagen ongesteld (dacht ik dus), die ochtend had ik nog getest negatief! Dit was wel iets minder heftig en korter.
Hoi Amidala, Jeetje wat kl.. voor jullie! Jammer, ik was echt met je mee aan het lezen de afgelopen dagen.... maar hield toch een beetje mijn hart vast, ik heb vorige maand namelijk precies hetzelfde gehad als jij nu. 12 dagen ongesteld maar ondertussen 2 positieve testen. Ik baalde ontzettend, maar was ook wel weer blij dat een bevruchting toch ook wel mogelijk is Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven, Liefs Kari
Dat is ook wat wij tegen elkaar zeiden, we kunnen het tenminste wel, dat is toch een fijn gevoel het te weten inderdaad. Maar jij was 12 dagen onafgebroken? Bij mij was het 4 dagen ongi (dacht ik) 4 dagen niks toen weer een 1,5 dag beetje bruinverlies en toen is het vrijdag begonnen met bloeden en is tot nu toe niet opgehouden (misschien is dit wel weer mijn echte ongi). Moest jij ook voor een inwendige echo? kus amidala
Ik werd 1 januari s'avonds ongesteld, tenminste, dat dacht ik. Bruin/roze bloed. Ik een tampon ingedaan, de volgende ochtend helemaal niets. De dag daarna ook niet en toen kwam het echte roodverlies. Maar het was heel raar, niet veel, en bruinverlies. OP donderdag 11 febr. had ik dat dus nog steeds, (ik ben normaal ook 4 dagen ongesteld) totdat een vriendin mij adviseerde een test te doen. En jawel die was dus positief. De volgende dag ben ik naar de huisarts gegaan, en die vertelde dat ik mezelf in de gaten moest houden, als ik vreselijke krampen zou krijgen moest ik direct terugkomen. Zij adviseerde me het gewoon te laten "bloeden", en moest er in ieder geval uit. Er is wel 2x bloedgeprikt, HCG was de 1e keer 18 en de 2e keer onder de 5. Ik was het dus ook al kwijt, met dat vloeien. Echo was daardoor niet nodig. Uiteindelijk heeft dit zo'n dag of 12/13 geduurd, dat vloeien. Toen had ik 7 dagen niks, en toen werd ik alweer normaal (4 dagen) ongesteld, en toen was mijn cyclus weer goed! Heel verhaal dit...
Ons verhaal lijkt erg veel op elkaar inderdaad! Mijn vrioend zij wel dat de dokter zei als de bloeding nog aanhoud zoals bij jouw dus eigenlijk heeft gedaan dan moest ik wel een inwendige echo laten maken! Als het (over)morgen op houd dan hoefde het niet. Ik vermoed eigenlijk dat dit mijn ongi is zou dat kunnen, het neemt volgens mij wel af? kus amidala
Tja dat weet ik niet. Ik dacht ook dat die 12 dagen mijn ongi was, maar dat was niet zo, pas die week daarna. En dat was mijn echte ongie; 4 dagen, flink roodverlies, niks bruin. Ik hoop dat je bloeding inderdaad snel stopt, (je wordt er zo onzeker van!) en dat je cyclus weer snel normaal gaat worden! Liefs
Dit is ook echt rood bloed. die 1,5 dag was meer bruiverlies en dat was vorige week maandag geloof ik! Ik hoop dat het snel weer raak mag zijn voor ons en dat het dan allemaal prima gaat! Dat we ons niet meer onzeker hoeven voelen over bloedingen en bruinverlies, wat een k**zooi! Wel fijn zo'n forum zodat je er niet allen mee zit, niemand weet dat we bezig zijn dus je kan er anders niet over praten mijn vriend heeft ook nog avonddienst! kus amidala
Meis, wat rot voor jullie! Hoop dat jullie dit snel een plekje kunnen geven... Heel veel sterkte in ieder geval
Bedankt voor al jullie steun. Het is fijn met jullie erover te kunnen praten, omdat niemand eigenlijk weet dat we bezig zijn! kus amidala
aaaaaaaaah kut voor jullie zeg! Je zegt het zelf eigenlijk al! Ben je al bij de dokter geweest? Sterkte meid, en als je het idd bent verloren hoop ik dat je de volgende keer lekker snel zwanger bent en dat alles poepie goed gaat! Liefs Swiggy
Ik zou jullie nog op de hoogte houden, ben voor de echo geweest! Het is dus wel echt een miskraam geweest, heb nog wel een bloedtest gehad om te kijken of het HCG uit mijn bloed is. Want het kon nog een buitenbaarmoedelijke zwangerschap zijn dat kan ze niet zien, kan morgen bellen voor de uitslag! Ik heb me een tijdje terug getrokken van de site om mezelf wat rust te gunnen en er niet zo mee bezig te zijn, het komt vast allemaal goed! Ik had wel een meevaller, de gyneacoloog kon zien dat het eitje elk moment kon komen, ik was helemaal de weg kwiijt in mijn cyclus namelijk. Het was ook best grappig omdat te zien van binnen, kon zelf ook meekijken! groetjes amidala
Hoi Amidala, Goed nieuws dat je nieuwe cyclus op gang is gekomen. Ik hoop voor jou dat je heel snel zwanger bent! Succes met de uitslag. Liefs Kari