Wat denken jullie?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Suzanne68, Dec 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Was er eigenlijk van overtuigd,dat het weer mis was.....maar ga nu twijfelen.Bovenste is van 2 dagen terug en onderste van vannochtend.Wel stuk lichter he?
    Ovutest is lijntje bijna net zo donker als de ct...zal ik zo even foto van maken.
    Ook had ik vannochtend een temp van 35,2.
    Image Hosting - Thumbnail and resize your photos and images

2. Suzanne68

3. Gonca

Gonca Bekend lid

Oct 27, 2009
    743
    0
    0
    Gefeliciteerd:D

4. Suzanne68

De vraag is eigenlijk of jullie denken dat het weer mis gaat ,omdat ik vanmorgen zoveel lichter heb getest(met ochtendurine en die donkere is van 5 uur in de middag)
    ?

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

Sommige vrouwen testen 's morgens lichter omdat hun urine niet zo geconcentreerd is.
    Ik zou het even aankijken hoe moeilijk het ook is! Hopelijk voor jullie goed nieuws! Ik duim voor je...

6. poeze

poeze Actief lid

Dec 10, 2010
    381
    0
    0
    Ik testte 's middags ook donkerder dan 's morgens....
    Over een paar dagen nog eens testen :D
    Alvast voorzichtig gefeliciteerd!!!

7. Volgens mij ben je zwanger, gefeliciteerd!

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

nee hoor, hoeft niet. ik testte bij Ties ook in de ochtend lichter dan de avond ervoor.

9. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Ook ik testte sochtends lichter omdat ik de avond ervoor een liter thee dronk :) Dus volgens mij zegt het nog niet zo heel veel, al kan ik me je ongerustheid wel goed voorstellen. Hopelijk is de volgende test donkerder!

10. Female

Female Niet meer actief

@ Suzanne; hij is wel wat lichter ja..
    Heb je ze allebei 's morgens gedaan?
    En niet 1 vd keren veel gedronken van te voren?
    Ik duim voor je!

11. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    pfff veel mensen lezen niet eens voordat ze wat posten ;)

Heb hier zelf geen ervaring mee meid. Maar weet wel dat HCG kan schommelen en dat sommige meiden 'smiddags gewoon donkerder testen dan 'smorgens!
    Vind je temp wel erg laag....
    Hoop voor je dat je babietje blijft plakken!!!

12. Suzanne68

@Blike....haha,dat ben ik ondertussen wel gewend op zp.Maar is denk ik gewoon enthousiasme van mensen ;)
    @Female.....ik heb expres gisteravond niet zoveel gedronken.
    En ook die hele lage temp ineens maak ik me zorgen om.
    Ik heb er zelf geen goed gevoel meer over....
    Iedereen heel erg bedankt voor de reacties.Het is fijn als mensen even met je meeturen.
    Ik hoop dat de test van morgen nog een beetje hoop geeft.
    Als er nog meer mensen willen turen graag.En ik hoop dat ik gewoon 1 van die mensen ben,die in de middag donkerder test.Heb gister nog met testjes in mijn handen gestaan....had ik ze nu maar meegenomen.

13. JudithZonnetje

JudithZonnetje Nieuw lid

Sep 15, 2008
    4
    0
    0
    Docente
    Rosmalen
    Voorzichtige felicitatie !

14. Suzanne68

Herstel....er zit 3 dagen tussen de eerste en de tweede test.Het wordt al minder hoopvol zo he?

15. Pascale75

Pascale75 Actief lid

Jun 15, 2009
    330
    0
    0
    Vanaf augustus 2010 fulltime mama
    Flevoland
    Hoi Suzanne,
    Ik vrees eerlijk gezegd het ergste. 2 jaar geleden heb ik hetzelfde meegemaakt. Op woensdag een mooie positieve test en de maandag daarna een heel stuk lichter. Helaas is het toen mis gegaan.
    Ik hoop voor je dat dit voor jou niet geldt maar aan de berichtjes te lezen heb je er zelf ook niet echt vertrouwen meer in.
    Luister naar je gevoel, die is meestal goed. Ik voelde het destijds ook dat het mis ging al verloor ik toen nog geen bloed.
    Nogmaals, ik duim voor je dat het goed gaat maar ik wilde je een eerlijk antwoord geven.
    Hou je ons op de hoogte?
    Heel veel succes en sterkte.
    En ga je zelf niet al te gek testen, hoe moeilijk dat ook is. Ik ben zelf ook zo'n testaholic!
    Maar je maakt het jezelf alleen zoveel moeilijker mee.
    Hoe cliché het ook klinkt, je kunt alleen afwachten en vertrouwen op je eigen gevoel.
    Liefs.

16. Suzanne68

@Pascal...niet testen na 4 mken....hmmmm...lastig ;)
    Ik kan niet afwachten,want ik heb Utrogestan en dan gaat er niets bloeden zolang ik dat nog gebruik.Voor mij is het testen in het begin een goede methode om te zien hoe het gaat.Test ik morgen nog lichter dan weet ik genoeg.Later in de zwangerschap nog testen heeft geen nut meer.Ik heb wel eens knal getest en 2 dagen later was mijn bm alweer schoon.Maar in het begin vind ik het geruststellend.Nu even niet,maar ik weet het liever nu dan over 3 weken pas.

Dankje voor het duimen!

17. gimena

gimena Niet meer actief

zwanger gefeliciteerd :)

(had ik jou nou gependeld??)

18. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ik testte bij mijn vorige zwangerschap s'ochtends ook lichter dan s'middags..
    Dus hoeft echt niets mis te gaan hoor

19. Female

Female Niet meer actief

Sorry hoor, ik reageer soms ook wel eens zonder het hele topic te lezen, maar in dit topic zijn de felicitaties steeds wel wat irritant hoor.
    Zelfs als je alleen de openingspost leest zie je dat je beter niet alleen 'gefeliciteerd' typt...

@ TS; ok, ben benieuwd naar je test morgen, probeer rustig te slapen ;)
    En ik blijf duimen!

Share This Page