He meiden, een vraagje!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lieverd86, 25 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Hi, ik zou morgen een test mogen doen, maar als ik niet ongi wordt doe ik die test pas zaterdag (samen met mijn man). Nu heb ik sinds vorige week donderdag steken in mijn onderbuik, net boven het schaambeen. Sinds die tijd ook snel zwart voor de ogen bij te snel opstaan en een beetje duizelig. Nu sinds gisteren ineens veel bruine afscheiding met stolsels. Niet zoals mijn ongi en ook geen helder bloed. Het lijkt gewoon oud bloed. Wat betekend dit? Zit mijn ongi eraan te komen (nooit eerder met bruine afscheiding gehad) of ben ik misschien toch zwanger. Ik had wel 3 dagen na mijn ei een lichte bloeding. Ik denk innestelingsbloed. Wie heeft hier ook ervaringen mee?????????

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    het lijkt erop dat je ongi gaat worden....maar anders gewoon testen dan weet je het zeker!

3. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Denk eerlijk gezegd ook dat je ongesteld gaat worden... Sorry

4. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Kut

5. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

helaas denk ik ook dat je ongesteld gaat worden,maar ik zou nu al een testje wagen dan zit je niet zo in de stress ;)

6. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Kan dat ook met avondurine dan?

7. Female

Female Niet meer actief

Wat vreemd zeg...
    Je kunt wel een test doen met avondurine, aangezien je morgen al je NOD hebt. Maar wel opletten dat je van te voren niet heel veel gedronken hebt..

Deel Deze Pagina