- Van maandagavond tot vrijdagavond heel klein beetje bruinverlies - Vrijdagavond groot drama, mega huilbui (geen idee waarom) - Sinds vrijdag volledig verstopt, kan niet naar de wc - Dikke darmenbuik en onwijs veel boeren - Heel de tijd trek, maar niks smaakt Zou ik zwanger zijn?? Vrijdag op zijn vroegst testen. Dan is ML weer terug van werk. Pff...iemand die de symptomen herkent??
Zou kunnen maar helaas kun je niks bevestigen of uitsluiten aan de hand van symptomen, hoe moeilijk het ook is wordt toch wachten tot je kunt testen. Spannend! Hoop dat je een posi test zult hebben.
Tis gewoon lekker als je je aan reacties op kan trekken. Maar inderdaad, wachten is de beste oplossing. Thanx!
Kan beide kanten op. Je lichaam kan je in het begin zo voor de gek houden. Ik dacht dat ik ongesteld ging worden, maar bleek zwanger te zijn. De eerste ronde dacht ik echt dat ik zwanger was, maar toen werd ik juist wel ongesteld. spannend vrijdag.... Ben erg benieuwd en hoop het voor je.
Kan, maar kan ook niet.... Afwachten inderdaad. Hoop in elk geval dat je niet weer een 45 dagencyclus hebt, want dan is de kans zeer groot dat je eisprong nog moet komen. Bij een 45 dagencyclus komt deze tussen dag 27 en dag 35 van je cyclus (en daar zit je nu dus). Ik zou mede daarom ook nog even wachten met testen, aangezien sommige testen (hoe gek ook) op je eisprong kunnen reageren. Hoop dat je zwanger bent!
Helaas zeggen symptomen inderdaad niets en wij willen je natuurlijk geen valse hoop geven. Worden lange dagen maar er zit niets anders op. Ik herken de symptomen overigens niet bij mezelf zo vroeg in de zwangerschap. Verstopt zijn en darmen buik had ik ook maar toen was ik al 6-7 weken zwanger.