Ik heb deze maand alleen maar 'voor het zingen de kerk uit' gedaan (meerdere malen), dus maakte me niet echt ergens druk om. Ik heb sinds ik weer een cyclus heb na borstvoeding een cyclus gehad van 28-26-21-25, dus vrij kort.. Zaterdag op dag 17 en zondag 18 begon mijn stemming wat te schommelen (erger dan normaal). Dinsdag op dag 20 kreeg ik ineens allemaal bubbeltjes in mn onderbuik en vlagen van krampen. Ik dacht ik moet gewoon ongesteld worden. Ook af en toe weeïg misselijk, maar wel vaker honger.. maar ook dat kan ik krijgen door pms. Toen ik dinsdag op dag 20 sex had, deed het best veel pijn bij bepaalde standjes en naderhand een dag echt zware krampen gehad... Toen ik de dag erna (dag 21) ook nog een jeukend/ brandend gevoel in mn borsten kreeg, vond ik het wel wat vreemd worden en vandaag was ik overdag echt echt misselijk.... dus deed ik een test: negatief nu op dag 23. Wat moet ik hiervan denken?
Zingend de kerk uitgaan zegd niks Bij mij ging dat 4,5 jaar goed en kijk mn status Prongelijk op mn eisprong ) In voorvocht zitten meer zaadcellen dan In sperma ...
nou zingend zou net te laat zijn he nee maar ik snap ook wel dat dat geen 100% garantie geeft, alleen we hebben ook alleen op dag 10 en 20 sex gehad. De kans is wel echt mega klein hoor. eigenlijk ging me vraag ook meer over de symptomen icm de nega test... nu steekjes in mn liezen trouwens al een uur...
Tja...voor t zingen de kerk uit is idd absoluut geen veilige manier, maar goed Je zou ook rond een ei kunnen zitten, wat dan de seks op dag 20 wel "spannend" kan maken Stel dat me op dag 20 je ei hebt gehad, wacht vanaf dan 14 dagen en kijk wat je lijf gaat doen. En test dan nog eens. Bijvoorbeeld
Ik vind een zwangerschap in dit geval niet eens heel onwaarschijnlijk. Verder is geen enkele methode echt veilig. Zelf was ik aan de prikpil en zie banner... Van alle methodes lijkt die van jullie me overigens de minst veilige. Terug rekenend had ik op dag 9 mijn ei. (Nadat ik een -in mijn ogen, want was immers aan prikpil- tussentijds bloedverliesje had gehad )
Heeft bij mij 4,5 jaar geduurt dat we die methode hadden Ik heb niet eens vaak sex zijn geen 18meer hahaha Mn vriend is heel druk zie hem 2 a 3x per week Dus hwt kan absoluut wel een x kan al raak zijn K dacht ook mn ei komt later ja ja dus niet ben 4dagen Teruggezet dus betekend mn ei dus later is gekomen Dan op mn ovulatie datum ..
Bij ons is het ruim 4 jaar goed gegaan! En kijk naar mn banner! Over een paar dagen nog een testje proberen, succes!
ook van voor het zingen de kerk uit kan je zwanger worden, waarom gebruik je niet gewoon een condoom dan weet je 100% zeker Bij mij begon het ook in de borsten, ik zeg doe een test
Ik denk dat je zeker zwanger zou kunnen zijn (mijn tante is ook bezwangerd met 'voor het zingen de kerk uit') En ik denk dat je misschien nog net te vroeg bent voor een positieve test. Anderzijds, als dit zwangerschapssymptomen zijn waar je last van hebt, dan zou je zwangerschapshormoon ook hoog genoeg moeten zijn voor een positief testresultaat...dus het kan ook heel goed PMS zijn.
Ik ben 2 mnd geleden ook zwanger geworden met voor het zingen de kerk uit, tuurlijk kan dat wel heel goed. (bij mij ook na jaren van 'goed' gaan met deze methode) Alleen meteen de dag na conceptie dingen voelen moet je voorzichtig mee zijn, dat is ook vaak de verbeelding van het graag willen. helaas werd het bij mij een miskraam, nu weer opnieuw 5,5 week zwanger.
Ligt eraan welke dag je eisprong is! Wij hadden t maar een keer gedaan die maand omdat we het zo druk hadden.. Paar dagen voor mijn eisprong en tadaaa hartstikke positieve test!
Ik heb geen symptomen sinds een dag erna, 8 dagen na de avond begonnen ineens de symptomen. Maar had gister nog een test gedaan omdat mn borsten erg brandde en negatief, dus denk toch gewoon pms hoor.
Ik ben er mee akkoord dat je te vroeg bent voor een positieve test. Maar het wil niet zeggen dat je omdat je al die symptomen hebt je dan ook een posi test moet hebben. Ik had dat ook allemaal en mijn testen bleven negatief tot 2 dagen voor NOD en dan nog maar heeeeel lichtjes, moest echt turen.