Heey Wie van de dames had dat ook Heel licht bruinig roze afscheiding Alleen bij het afvegen ... Begon vanacht Bij mij toen was het een veeg op wc papier Vandaag nu net weer meer heb verloskundige Gebeld ze zei dat het met innesteling te maken had Want als je 6weken bent ben je 4weken Bevrucht dus begint de innesteling ofzo K heb verder alln krampjes niet het zelfde Als ong meer gerommel er van alles in mn buik Gebeurt maar heb er 4,5 jaar over gedaab Ben zo bang heb hiervoor 2009 goede zwangerschap Gehad .. 2008 was missed abortion Vandaar mn angst vraag me af Meer vrouwen dit met 6 weken hebben
Het zou wat oud bloed kunnen zijn dat afgestoten wordt. Dus dat de baarmoeder zich schoon maakt. Het hoeft niet perse iets slechts te betekenen, maar ik zou het gewoon wel in de gaten houden natuurlijk.
Ja verloskundige zei innesteling gebeurt pas Bij 4weken bevruchte eicel ... Ik heb clearblue tegen aan gegooit Die zei wel 3+ dus ben wel 4weken bevrucht En 6weken zwanger gelukkig Het is heeel minimaal hihi
Ik heb het in mijn 4e t/m 6e week gehad en heb met 6,6 weken toch echt een mooi hartje zien kloppen .. Kan oud innestelingsbloed zijn wat is blijven zitten of een gesprongen bloedvaatje.
Heey dames Ja nu is het weg ... Heb wel gebeld met de Verloskundige ze zei dat het nu gaat innestelen Mensen denken met 4weken zwanger vaak zei ze Maar het geval is pas met 4weken bevruchting ... Dacht ook heh wat raar tog allang gebeurt Volges haar gebeurt dat dus nu en dinds met de echo Kunne ze dan inwendig het vruchtje ect zien Hartje klopt ect Het was niet extreem maar wel genoeg om voor te stressen Ik kan me vorige zwangerschap niet herinneren Was 4,5jaar geleden vandaar
Jaa k las ook op sommige dingen van google Als je een miskraam of iets verdacht moest je esten Testen corr* met clearblue digital als minder Was dan had je miskraam of iets Als netjes jou datum aangaf was het goed 6mei ofz gaf die 1-2 aan nu gisteren 3+ Dus klopt wel 4weken bevrucht 6weken zwanger Want 3+ geldt vanaf 5+ weken
hallo ik zelf ben ook zwanger men hcg 61 huisarts vermoede dat ik 3/4weken zwanger ben en heb u 2 dagen last van bruine afscheiding beetje op onderbroek en bij afvegen maak me ook zorgen want huisarts zij me afwachten
Bij mij was het van de innesteling ... Maar ik was 6weken zwanger Vroeger niet ... In dat stadium heb ik daar niet echt verstand vab
Ik heb dat ook gehad hoor! Bij 5/6 weken had ik wat roze/bruin verlies. Verloskundige zei inderdaad toen ook dat dat innesteling kon zijn. Omdat ik me zo'n zorgen maakte heb ik bij 6 weken een echo laten maken en hier was een mooi kloppend hartje te zien. Bij 9 weken had ik weer hetzelfde. Bloedverlies kan de hele zwangerschap voorkomen. Ik ben nu 17 weken en had het bij 16 weken weer. Doordat alles beter doorbloed is kan je wat eerder bloeden, maar het kan ook zijn dat je placenta laag ligt. Probeer je niet teveel zorgen te maken en geniet van je zwangerschap!