zoals jullie op mijn banner zien ben ik al een aantal dagen over tijd heb al een aantal keren getest maar telkens negatief. op 2 avonden terug had ik ineens zoveel kramp/pijn in mijn buik dat ik dacht ja hoor daar komen de rode duivel, dacht aan de ene kant gelukkig dat het dan toch nog komt op naar de volgende ronde...... maar de rode duivels kwamen maar niet en vrijdag was de laatste keer dat ik getest had...... dus vandaag nog maar is getest (kon het ook niet laten) en na 10 max aflezen zag ik een heel licht vaag streepje... zou het dan toch raak wezen nu? mijn mannetje heeft het ook gezien en zag ook vaag een streepje ik hoop het zo heb voor mezelf besloten woensdag toch nog maar is te testen al vind ik dat erg spannend! zo moest ff mijn ei kwijt hihi groetjes
ik heb 2 verschillende test gebruikt van kruidvat 2 voor 5 euro en van babyboom allebei kwam er binnen de tijd 5 minuten een heel licht streepje en vandaag weer gestest en ook weer een licht streepje te zien. ik hoop het zo dat het waar is heb mezelf voor genomen nu pas woensdag weer te testen. zijn sensitesten goedde testen?
hey hallo nou hier idd precies hetzelfde naja hoef niet meer toe te voegen echt hetzelfde ik ga zo naar de dokter ik voel me echt zwanger dus ik weet het zeker maar toch idd die lichte streepjes geven je niet echt zekerheid
Goede morgen! Ik heb precies het zelfde als jij 4 testen met een licht streepje, zie mijn toppic, twijfel... wat denken jullie meiden? Daar kun je ook foto's van de test vinden. Heel veel succes meid!
Nou geluk2009, 3 keer een licht streepje klinkt wel heel zwanger hoor. Spannend, vast voorzichtig gefeliciteerd.