Wat ik weer heb vandaag.....

Discussion in 'Zwanger worden' started by flower 27, Mar 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. flower 27

flower 27 Bekend lid

May 28, 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Hey meiden

Ik moet dit toch even kwijt, was best grappig:D
    Ik ben niet bewust bezig om zwanger te worden , maar slik geen pil sinds 2 maanden ;) maar diep in ons hart willen we nog een kindje , maar over een half jaartje ofzo...
    Deze maand toevallig op dag 14 en 16 geklust..... voor het zingen de kerk uit hihihhi ( alsof je daar niet zwanger van kan worden;))

Ik zit nu op dag 27 en voel me dus al een paar dagen raar en heb ook heel erg last van mijn buik gehad rond dag 20(innesteling???)

Ik vandaag in mijn pauze naar de kruitvat test gehaald en in mijn auto er alvast uitgehaald en de verpakking in mijn auto gelaten en de test in mijn zak, eenmaal boven aangekomen op kantoor ,meteen naar de wc gegaan en de test uitgevoerd (moest het gewoon weten)
    Ik plas over die test heen en kijk nog geen 30 sec later zie ik 2 dikke vette strepen :$ ik was eigenlijk wel heeeeeeel erg blij en ben dus gewoon weer naar mijn plekje gelopen en natuurlijk gedaan alsof er niks aan de hand was haha maar was helemaal hyper en zo blij voelde mij ook ineens zo anders ...
    Maar ineens ging ik twijfelen over die test, normaal dus 2 streepjes zwanger , maar wist ik veel dat ze tegenwoordig bij de kruitvat andere testen hebben daar kwam ik dus achter toen ik stiekem even op internet ging kijken en bleek dat als je zwanger bent met deze test er een kruisje moet staan !!!!!!!!!!:(
    Was best een domper ondanks dat het nog niet in de planning was , wilde ik het zo graag en voelde ik me zooooooooo goed op het moment dat ik dacht dat ik zwanger was, maar goed ik heb morgen pas mijn nod dus er kan nog van alles gebeuren , moest wel lachen hoor om mezelf,muts als ik nou gewoon eerst eens de gebruiksaanwijzing lees.............

zooooooo dat ben ik even kwijt !!

liefs flower

2. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    dat is wel een domper ja !!
    hahahahahhaha

maar wel lollig

3. MissT

MissT Niet meer actief

hahaha oh god... ja jeetje dat is dan wel eventjes balen! Vooral als je al helemaal happy bent natuurlijk!!
    Ben wel erg benieuwd hoor of je toch ongi gaat worden.. ook omdat je al zo'n raar gevoel in je buik hebt... spannend toch wel! ;)

4. Gonca

Gonca Bekend lid

Oct 27, 2009
    743
    0
    0
    Hahahhahaahaaa, Grappig...

Maargoed ik hoop dan dat je binnenkort plusje te zien krijg...

5. Macdee

Macdee Bekend lid

Mar 23, 2008
    755
    1
    0
    Wat een teleurstelling dan toch!

6. Oh jee, wat een achtbaan van emoties:D Maar je weet nu iig wel dat je weer heel graag wilt!

7. Tutsje

Tutsje Bekend lid

Oct 5, 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Wel een grappig verhaal :D Maar toch jammer dat het niet raak was

8. anita85

anita85 Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    1,385
    18
    38
    Female
    Flevoland
    troost je het had mij ook kunnen overkomen....

Share This Page