Even een heel vreemd vraagje misschien... Hihi vind het bijna raar om te vragen Maar ik heb dag 17/ 18 *nu blijkt dat me ei geweest te zijn* echt een heel vreemd gevoel echt bij me vagina... beetje drukkend... lijkt echt in mijn schaamlippen te zitten (buitenste) Is even weg geweest en sinds dag of 3 heb ik het weer super erg... (ik heb een dip in me temp gehad dus miss. een innesteling en ben dus benieuwd of iemand van jullie dit ook had na inn./bij zwanger? IS een raar onbekend gevoel voor mij.... Herkend iemand dit??
Geen idee maar als je zwanger bent stroomt je bloed harder dus daar ook Misschien je dat voelt? Hoopt voor je! Ik heb ook rond de 19 mn ei gehad.. spannend weer..
` Tjah ik weet het niet, ken het niet... ben ook nog nooit zwanger geweest... dus jah.... wie weet... Ben deze rnde super relaxt en zie het allemaal wel, voel ook vrije weinig.... tnx voor je reactie, en ik duim voor je!
ik heb het wel eens gehad met 18/19 weken maar niet tijdens de innesteling. Maar weet wat je bedoeld. Een soort van tinteling..
Ja voelt heel vaag.... ken het ook echt niet... drukkerig tinteling zoiets jah.... soms echt iritant!8) nou ja over weekje weten we waar het van komt....