Kan een zwangerschapstest negatief uitvallen als je een blaasontsteking hebt

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door haan10910, 19 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haan10910

haan10910 Lid

12 okt 2011
    16
    0
    0
    nvt
    Veendam
    #1 haan10910, 19 okt 2011
    Laatst bewerkt: 19 okt 2011
    Hoi Dames,

Ik maak even een nieuw topic aan.
    Ik ben al 11 dagen overtijd zaterdag een test gedaan negatief.
    Paar dagen gewacht en vandaag als nog een test gedaan. Weer negatief natuurlijk. Werd er een beetje moedeloos van dus de dokter vandaag ook maar gebeld. Ik moest mijn urine heen brengen. Ze hebben alsnog een zwangerschapstest uitgevoerd + een test voor blaasontsteking. Nu heb ik dus een blaasonsteking ZONDER klachten. Heel raar want normaal heb ik altijd klachten als ik blaasontsteking heb. Kan het nu zijn dat die blaasonsteking de positieve zwangerschapstest tegen houd. Want ik heb ook nog steeds zwangerschapsklachten zoals: diarree, obstipatie, vermoeidheidsklachten, hoge temperatuur, veel afscheiding en slecht slapen. Wie o wie heeft het antwoord. Ik begrijp het niet meer.

2. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hey meis

Naar mijn weten kan een blaasontsteking een zwangerschapstest niet negatief beïnvloeden, eerder positief.
    Ik heb die informatie op de site van apothekers gelezen:

Als er veel eiwit in de urine aanwezig is, bijvoorbeeld bij een blaasontsteking, kan de uitslag onterecht
    positief zijn.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt en heel veel succes verder. Slopend dat onzekere gevoel!

3. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Hoi,

Volgens mij is dat niet mogelijk. Maar wat je zou kunnen doen is een bloedtestje laten doen, dan weet je het zeker. Succes ermee,

groetjes

4. haan10910

haan10910 Lid

12 okt 2011
    16
    0
    0
    nvt
    Veendam
    Vandaag bij afvegen beetje roze.
    Af en toe steekjes in buik.
    En wat last van rug.
    Vandaag 12 dagen overtijd, nog steeds weinig plassen, slecht slapen en dus ook nog heel erg moe.
    Het is nu echt afwachten wat er gaat gebeuren.

Deel Deze Pagina