Hoi dames, blijf het mij toch afvragen Afgelopen zondag heb ik mijn eisprong gehad en nu had ik maandag dinsdag en woensdag de hele dag door gevoelige baarmoeder, af en toe krampjes bij eierstokken en beetje menstruatie achtig gevoel......... Gisteren dus donderdag had ik dit niet meer en vandaag ook niet. Herkent iemand van jullie dit misschien? En wanneer kan de innesteling plaatsvinden, is dit vanaf 5 DPO? of later? Fijne zonnige dag gewenst.
Ik herken het ook... en denk eigenlijk dat dit te maken heeft met de progesteron-piek die je op dat moment hebt.
Dank jullie wel voor jullie reacties Maar voelen jullie dit dan iedere cyclus na de eisprong? Ik niet nl. Daarom had ik zoiets van ik ga eens vragen of meerdere dames dit herkennen en wat het zou kunnen zijn.
Hoi hoi, Ik heb precies hetzelfde!! Heb waarschijnlijk ook mijn eisprong zondag op maandag gehad!! Nu alleen nog steeds lichte krampjes en steekjes links en rechts!! Donderdag verloor ik een grote slijmprop/sliert!! Ik gisteren snel ovulatie test gehaald, want ja, je weet maar nooit... Nou geen eisprong, dus hoop stiekem op een innesteling!! Hij gaf btw wel een heel licht streepje aan. Maar volgens de bijsluiter betekend dat niets!! Afwachten haha!!!