Dag dames, Hier een twijfelgevoel.... Ik ben 39 weken zwanger en heb sinds 2 weken lasten pupp (jeuk bultjes over m'n hele lijf) m'n dagen bestaan uit douchen en smeren met mentholgel... Gisteren een filmpje gevonden over drukpunten om weeën op te wekken gevonden.. VL heeft zijn best gedaan. Na slechte nachtrust door jeuk werd ik ineens getroffen door menstruatie achtige krampen die sterker werden en Dan weer afnamen. Ik naar het toilet waarbij het afvegen een flinke dot slijm zat met wat bloed (slijmprop?) Hierna een aantal keer weer dat gevoel van krampen..dus ik slim onder de douche want dan zou wel duidelijk worden of het echt is of niet...hier voelde ik wel wat kramp maar niet die duidelijke start en piek zeg maar.. Na het douchen is het rustig doorgegaan.... Duren ongeveer een minuut en komen om de 3-6 minuten... Is het dan toch of voel ik gewoon wat ik wil voelen en zijn dit nog geen echte weeën....?
Na nog een uur puffen, besloot ik nog eens te gaan douchen.. Vooraf naar het toilet en weer veel slijm met oud bloed.. . Douchen vond ik echt niet fijn.. De pijn bleef zonder pieken of dalen dus ik was vastbesloten m'n huisje gereed te maken voor een baby die snel komen zal... Dus onder het poetsen etc de opkomende krampen weggezucht maar niet meer gemeten hoe snel ze komen.. Ga ik op de bank zitten... Weg weeën wel enorme menstruatiepijn en lage rugpijn.. Had sowieso al afspraak om 1 uur bij Vk dus hoop dat ze me meer kan vertellen.. Bedankt voor jullie reacties... Ik houd jullie op de hoogte... Ook Vl. Is enorm in spanning en blijft whatsappen hihihi schatje!
Vk: het is zeker een begin, maar dan nog kan het nog even duren Oké dusssss... Verdorie... Ze heeft niet eens even gevoeld of er ontsluiting is ofzo.. Vind ik dan weer gek..maar goed... We Will just wait and see.... Terug op het wachtbankje...
Dat doen ze liever niet ivm met mogelijke bacteriën die er dan in kunnen komen. Succes en hopelijk beval je spoedig
Jaaaaa ik ben bevallen hoor. Na een bevalling van 8 uur die begon om 4 uur met vliezen breken! Na een weeenstorm aan rugweeen, en een ruggenprik, konden wij om 11.19 uur dinsdag 21 januari onze gezonde zoon Sem in onze armen houden! Bedankt voor jullie berichten!! Wij gaan genieten!