Hoi allemaal, Ik zit met iets en kan het niet echt plaatsen, vandaar dat ik jullie om advies/tips wil vragen. Allereerst kan ik maar beter bij het begin beginnen. Midden november, ongeveer een week voor mijn ongesteldheid, heb ik (onbeschermde) gemeenschap gehad. Net binnen de 12 uur een morning after geslikt met als gevolg dat ik een week later gewoon ongesteld werd en zo ook in de maand December. Nou heb ik al een aantal dagen/paar weken een vreemd gevoel van binnen, alsof er iets is maar ik kan me vinger er niet opleggen. Mijn urine ruikt niet zo heel fris meer en er is ongeveer een week geleden z'on 4 dagen meer afscheiding dan gebruikelijk geweest. Ook heb ik (vooral 's avonds) een enorme vreetkick en sochtends heb ik alweer honger , hihi. Eergister kreeg ik het gevoel alsof mijn baarmoeder aan het samentrekken was en ook gister was ik bij vlagen misselijk en had ik dit gevoel. Wat opzich erg vreemd is want ik ben net van mijn ongesteldheid goed een weekje af en dit gebeurd meestal net voor ik ongesteld moet worden. 30 december en vanmorgen heb ik voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan, beiden negatief. Maar ik blijf het gevoel houden dat er iets niet klopt. Mijn borsten zijn niet gevoelig of iets dergelijks. Er werd ook gedacht aan een soa, maar dat is uitgesloten want behalve de stinkende urine en afscheiding heb is daar geen andere aanwijzing voor. Overgens had ik 1 keer eerder dat mijn urine niet zo fris rook, maar toen bleek ik zwanger van mijn wondertje. Hebben jullie enig idee, na 2 negatieve testen en 2 ongesteldheden zou het heel stom toeval zijn als ik toch zwanger ben maar lijkt me niet logisch. Kunnen jullie me helpen? Een warrig verhaal, maar op dit moment ben ik ook erg warrig omdat ik het niet meer weet . Groetjes een warrige meid.
Een soa uitsluiten zou ik niet zomaar doen.. Veel afscheiding en ruikende urine... Zijn toch symptomen diehij een soa kunnen passen... Geen pijn bij t plassen? Zwanger lijkt me niet kunnen. Morning afterpil, menstruatie en 2 negatieve testen. Even de huisarts raadplegen..
Ik heb sinds mijn oudste ook wel eens erg veel last van afscheiding en urine die ruikt. Bij mij was het een schimmelinfectie van binnen, en ik kreeg dan zalf er voor en mijn man moest ook behandeld worden. Ik weet dat ik nooit ben vreemd gegaan, maar het kan ook komen van een mindere weerstand.
Nee, geen pijn bij plassen of iets degelijks. Heb dat allemaal onderzocht en ben alles nagegaan, ook mijn bedpartner . Ik weet het gewoon even niet meer, omdat ik toch het gevoel blijf hebben dat er iets is, maar er is geen ontsteking of infectie daar gaande vandaar dat mijn gedachte was ben ik dan misschien toch zwanger. Klinkt misschien vergezocht, maar door een eerdere zwangerschap komen een aantal symptomen erg overeen. Overgens toen ook morning after geslikt (wel wat later dan 12 uur en deze zat op het randje). Mijn urine blijft onfris ruiken maar de afscheiding is gelukkig na een aantal dagen weer gestopt en dus ook al 3 dagen ofzo geen last meer van.
Ik zou toch even naar de ha geen. Potje urine mee voor een blaasonstekingtest en een zwangerschapstest (misschien ook bloedonderzoek?) en afscheiding laten controleren. Ik zou niet zomaar zelf denken dat je een schimmel, blaasontsteking of soa kunt uitsluiten. Zwanger lijkt me onwaarschijnlijk, maar je weet het niet. Heb je de testen vlak na elkaar gedaan? Anders nog even 1 Week wachten en dan weer testen misschien.
Heb je dit zelf onderzocht? Ben toch wel benieud hoe dan?! Neem geen risico's met je gezondheid en neem bij twijfel contact op met d huisarts. Een schimmelinfectie kan ook maar dat gaat vaak toch wel gepaard met jeuk of irritatie... Mocht het een soa zijn of een infectie en je verwaarloosd dit kan dit nare gevolgen hebben...
Volgens mij ben je gewoon hormonaal wat van slag, en een morning after pil kan daar aan ten grondslag liggen. Misschien is het nu wel je eisprong die je voelt. Ik zou even naar de huisarts gaan en alles bespreken.
Ik zou even een uitstrijkje laten maken en/of urine laten cotroleren. Zwangerschap lijkt me bijna onmogelijk.
Denk dat ik morgen toch maar een afspraak bij de huisarts maak. Mocht het toch zo zijn dat er wel ene kleintje zit dan is die meer als welkom, maar liever wacht ik daar nog even mee. Mijn dochter groeit op dit moment op zonder vader, heeft hij zelf voor gekozen helaas. En als 23 jarige (nu 24) is dat niet altijd even makkelijk. Klinkt duf, maar een infectie of iets degelijks zou wel wat idealer zijn. Maar mij gevoel (en ik heb ook alle symptomen die er nu zijn op een rij gezet en gegoogled) komen bij wat anders zijn en ik heb ook niet het idee dat er een ontsteking, infectie of soa er zit. Maar ik hou even alle optoes open omdat ik het gewoon niet weet..
Naar de ha, internet kan niet zeggen of je een soa hebt of niet. Zwangerschap lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Eerder blaasontsteking of een soa. Bij blaasontsteking hoef je geen pijn te hebben, voor een soa niet eens klachten. Echt even checken.
Zou ook contact opnemen met de huisarts. SOA is niet uit te sluiten. En indien geen kinderwens toch zorgen voor voldoende bescherming zeker indien het niet om je vaste partner gaat. Succes.
Moet er toch wel een beetje om lachen dat je een SOA wel zelf even uitsluit, maar er wel mee blijft zitten dat je misschien zwanger bent ondanks dat je al twee keer ongesteld bent geweest en twee negatieve testen hebt gehad. Mijn advies, ga naar de huisarts. Laat daar controleren op een SOA, schimmelinfectie of misschien toch een zwangerschap.
Ik zal jullie laten weten wat de Huisarts heeft gezegd, maar ik weet gewoon wat het niet is, maar ook niet wat het wel is. Omdat ik dus echt van binnen de ongesteldheid klachten voel, vooral het trekken van de baarmoeder en dergelijke en dat een week nadat ik van de ongesteldheid af ben vind ik vreemd en daarom dacht ik dat er misschien een klein kansje kon zijn. Ondanks de negatieve testen en ongesteld, bij mijn vorige zwangerschap ben ik de gehele 9 maand ongesteld geweest. Wat mijn bedgeheimen en dergelijke betreft, ik snap jullie adviezen maar dat is helemaal aan mezelf. Wat er nu is gebeurd gebeurde gewoon en was er niet echt op voorbereid, oke te veel informatie.
Als je ongesteld bent (geweest) en negatief test dan ben je niet zwanger. Je kan bv ivm sterk ruikende urine een urineweginfectie hebben of iets,maar een soa kan ook. Zou dat wel even laten testen. Van een urineweg infectie hoef je niet altijd veel last van te hebben en een soa merk je soms niet eens.
Mijn lichaam was ruim 4 maanden van slag door de morning-afterpil had destijds hetzelfde gevoel als wat je nu zelf omschrijft, dan dacht ik weer ongesteld te worden dan weer zwanger etc compleet in de war, geef het wat tijd, succes!