Hoi Dames! Ik ben nog maar net 5 weken zwanger, maar mijn borsten zijn nu al ontzettend gevoelig. Ze zijn al een stuk voller en blauw van alle aderen! Iemand tips om de gevoeligheid een beetje te verlichten? Alvast bedankt
Bij mij hielp een meegroeibh zonder beugels. Meer ondersteuning, niet dat gezeur van die beugels aan de onderkant. Het gevoelige en zelfs pijnlijke was er gelijk vanaf. Het sexy effect ook trouwens
bij mij hielpen sportbh's heel goed. ik kan nu sinds een paar weken weer normale bh's dragen alleen grotere maat
Hoe doen jullie dat 's nachts dan? Ik vind het echt niet fijn om dan een bh te dragen. Wanneer ik me van de rug op mijn zij wil draaien, doen ze zooooo ontzettend pijn! Ik word er ook regelmatig wakker van 's nachts...
's Nachts doe ik een strak topje aan. Het schuren van het dekbed over mijn tepels is ook onverdraaglijk. Heb nieuwe BH's gekocht. Wel met beugels en ook voorgevormd want ik heb inmiddels een behoorlijke voorgevel (85 F) Gelukkig zijn ze niet elke dag zo gevoelig als in het begin. Het wisselt nu een beetje.
Een warme douche verlicht het bij mij wel voor een aantal uren. Dus voor ik ga slapen even de warme douche erover en ik kan weer gewoon zoals altijd op mijn buik liggen. Anders is buikslapen niet te doen...
Ik herinner het me nog bij mn dochter, maar zo erg dat ik er met omdraaien last van had, had ik niet (gelukkig). Iets warms lijkt me de beste oplossing. En qua praktisch kan ik een pittenzak aanraden. Geen lekkage in bed en zelf hou ik van die geur. En anders toch maar even op zoek naar iets strakkers om aan te doen in bed. O, en zelf had ik maar een paar weken last van mn borsten. Hoop voor jou dat het snel minder gevoelig wordt!
ik draag nu een sport BH van hema, savonds niets, maar dan zou je eventueel een naadloos 'sport' bhtje van action kunnen proberen ( die hebben ze in veel kleuren en in de maat s-m-l-xl als ik het goed heb) maar die zit niet zo strak en is vrij dun, dus misschien is dat wat
Dames, wat een boel reacties! Super . Ik heb een goede sportbh, dus dat is een ontzettend goede tip! Zit wel goed strak, maar hoef hem natuurlijk ook niet dag en nacht aan Ik slaap op mijn zij dus in de nachten geen problemen.. Ja, soms met draaien! Nogmaals bedankt voor de reacties! Warme douche ga ik ook eens even proberen. Wie weet