Zit het tussen mijn oren..

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by anak2, Jun 5, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anak2

anak2 Fanatiek lid

May 9, 2016
    1,521
    325
    83
    Hoi meiden,

Ik heb net 5 dagen voor nod met middag urine een cb testje gedaan. Zien jullie ook een heel vaak 2e lijntje of zit het flink image.jpg tussen mijn oren.

2. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,096
    17,087
    113
    Ik zie wel heeeeel vaag iets, maar ben niet bekend met deze testen, kan je dus niet vertellen of dit niet een indroogstreepje is...

3. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

Apr 10, 2016
    866
    3
    0
    Ik zie een dun lijntje

Ben ook niet bekend hiermee

Kruidvat 2 voor 5 euro probeer die is
    Met die teste ik 3 dagen voor nod licht positief

Succes laat je het ons weten

4. anak2

anak2 Fanatiek lid

May 9, 2016
    1,521
    325
    83
    Ga ik zeker doen. Ik ga over 2 dagen met ochtend urine testen. Deze was met middag urine :)

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Helaas zie ik een pennenstreep, een streep welke niet even breed is als de controlestreep. Dit is veelal negatief.

6. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

Jun 29, 2008
    5,767
    423
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Ik zie niks sorry. Zou tot NOD wachten en dan die van kruidvat proberen met ochtendurine.

7. Essje

Essje Fanatiek lid

Feb 9, 2011
    2,177
    372
    83
    Female
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Ik heb ook twee van deze testen gedaan afgelopen week en kreeg bij beide een licht streepje, gister een Kruidvat test gedaan en die was negatief, zijn helaas indroogstreepjes geweest op de clear blue testen. Waren dezelfde streepjes als die jij op je test hebt nu :)
    Foto's kan je zien in mijn topic "clear blue plus indroogstreepje?"

8. anak2

anak2 Fanatiek lid

May 9, 2016
    1,521
    325
    83
    :( misschien zit het dan toch tussen mijn oren

9. Whoopie

Whoopie Fanatiek lid

Jul 20, 2015
    1,488
    308
    83
    Dit dus. Deze testen geven sowieso vaak een vaag lijntje, ook als je niet zwanger bent. Over een paar dagen gewoon nogmaals herhalen!

10. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Is 5 dagen voor NOD bij jou 9dpo? Zo ja, dan is het echt absurd dat je met middagurine test in de hoop een streepje te zien. Zelfs met supergeconcentreerde ochtendurine zou het een heel kleine kans zijn. Gewoon wachten dus en over een dag of 3 a 4 nog een keer proberen.

11. anak2

anak2 Fanatiek lid

May 9, 2016
    1,521
    325
    83
    Ik was gewoon nieuwsgierig .....

12. karlijn

karlijn Niet meer actief

Laat haar toch lekker. Is het nou nodig om het absurd te noemen? Ze was gewoon nieuwsgierig en hoopt natuurlijk zoals iedereen die zwanger wilt worden, op een streepje.
    De 1 kan zich bedwingen tot NOD, de ander test 4-5 dagen van te voren.
    ik zelf ook en met 3 weken en 1 dag had ik een positieve test.

13. PME

PME Actief lid

Feb 24, 2015
    107
    0
    0
    Alblasserdam
    Precies! Op zo'n reactie zit niemand te wachten. Ik zie soms reacties voorbij komen...ach man! Zulke opmerkingen zorgen ervoor dat andere meiden straks niks meer durven te plaatsen!

14. Essje

Essje Fanatiek lid

Feb 9, 2011
    2,177
    372
    83
    Female
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland

Helemaal mee eens! Iedereen doet het op zijn eigen manier en laten we elkaar gewoon in de waarde laten, wat voor toegevoegde waarde heeft zo'n rotreactie..☹️ Ik snap heel goed dat ze vroeg test, het is gewoon zo'n spannend iets en dan wil je zo snel mogelijkheid weten hoe en wat;) niks om je voor de schamen hoor anak2!😚

15. Tailsy

Tailsy Actief lid

Oct 4, 2015
    250
    0
    16
    Op deze test zie ik niks, maar ik hoop dat je over 2 dagen een mooi streepje hebt! :)

16. Ballon

Ballon Niet meer actief

Hee meid!

Snap je hoor! Ik zie wat je bedoeld, alleen is dit het voor gedrukte lijntje wat je ziet. Doordat het papier nat wordt, schijnt dit er licht door heen. Moet vast een vent zijn die dit heeft bedacht;):p rottesten zijn dit!

Het beste kun je een paar pakjes 2v5 van de Kruidvat halen. En als je wilt testen, gewoon met die testen doen. Deze zijn erg fijn, gevoelig en duidelijk ( althans, mijn ervaring :) )
    Ik teste 3 dgn voor NOD positief, dus zo gek is 5 dagen niet hoor. Gewoon testen als jou dat een geruststellend gevoel geeft.

Succes en hoop dat je snel een positieve test vast mag houden!

17. anak2

anak2 Fanatiek lid

May 9, 2016
    1,521
    325
    83
    Dank je wel Karlijn xx

Ik was echt heel nieuwsgierig en zag toen ineens het vage lijntje.. het was geen pennenstreep maar een dik blauwig lijntje en het stond er ook voor de 3 min.. maar deze is op de foto niet zo duidelijk. Ik ga nu gewoon afwachten tot vrijdag. Ik zal wel gewoon mijn menstruatie krijgen. Ik was wel stiekem een beetje blij gisteren maar na alle reacties weer met beide voeten op de grond gezet. Mijn man wilde nooit een 2e (mijn zoon is nu 8) tot afgelopen januari.. en nu hoop ik natuurlijk dat het zo snel mogelijk raak is :( ik ben gewoon erg ongeduldig hierin merk ik. Dat heb ik totaal niet met andere dingen.

18. Essje

Essje Fanatiek lid

Feb 9, 2011
    2,177
    372
    83
    Female
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Ik had vorige week precies hetzelfde hoor, heb twee van deze testen gedaan en ook op beide een duidelijk licht blauw streepje. Helaas allebei vals, maar snap dat je zo vroeg test en wilt dat het zsm raak is, helemaal niks geks aan😊

19. anak2

anak2 Fanatiek lid

May 9, 2016
    1,521
    325
    83
    Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve reacties. Doet me erg goed. Voelde me gisteren echt wel een domme doos.. na sommige reacties en had ook echt even van dat ik geen vragen meer durfde te stellen.

Vanaf wanneer kan je eigenlijk positief testen met een kruitvat 2v5 testen ? deze schijnen toch meer hcg nodig te hebben ?

20. Logan

Logan Niet meer actief

Kv2v5 is veel gevoeliger dan de cb plus. Ik vind hem trouwens ook negatief maar op 9dpo met middagurine kan dat ook haast niet anders. Ik snap zelf ook niet waarom dat niet gezegd mag worden... Het is toch ook vroeg?
    Ik zou morgenochtend even met een kV gaan testen, grotere kans dat je daar een reëeler beeld mee krijgt. Succes.

Share This Page