Hallo dames Op 26/6 hebben we een verse tp gehad van een mooi 8 cellige embryo. Op DPO11 was mijn HCG nog <1,2... vanochtend op DPO14 weer getest en nu toch iets verhoging van de HCG... Waarschijnlijk is mijn baarmoederslijmvlies zo dik geweest dat het even tijd nodig heeft gehad om mijn baarmoederwand te bereiken en daarom nu pas verhoging van de HCG. Ik ga morgen weer een kv 2v5 doen en vrijdagavond ga ik de nachtdienst in een prik ik weer de HCG. Ik hou jullie op de hoogte.
Spannend! Ik zie wel duidelijk een streepje en je HCG loopt langzaam maar zeker op. Ben erg benieuwd naar je nieuwe testen en waardes.
Het is zeker spannend. .. morgenochtend eerst een nieuwe kv 2v5 en in de avond bloedprikken... Maar moet je nagaan dat de kv 2v5 al reageert bij 5,91IU/L..
Spannend zeg, ik zie ook een streepje, en natuurlijk de uitslag van je bloedtest. Nu maar hopen dat hij oploopt! Hou ons op de hoogte!
Je zit 14 dagen na tp, of 14 dagen na punctie. Ik zie een licht streepje en als je heg 5 is dan vrees ik niet veel goede. Verse tp moet heg rond 14 dpi volgens mij rond de 150 zijn
Ik zie een licht streepje! Maar persoonlijk lijkt mij het hcg te laag. Ik hoop van harte dat ik er naast zit. Hopelijk een late innesteling. Hoop zo dat het hcg oploopt!
Wat de mogelijkheid en waarschijnlijk ook gebeurt, is dat ik een late innesteling heb gehad maar ik had ook dik baarmoederslijmvlies. Dus het heeft gewoon ook even geduurd voor dat mijn baarmoederwand is bereikt om daar contact te maken. Ik had gisterenochtend ook een test gehad en vergeleken met die is dit al verdubbeld. Ik test morgenochtend weer en dan weten we meer. Het is echt niet standaard dat je bij een bepaalde leeftijd van embryo een bepaalde HCG moet hebben. En ook per zwangerschap kan dat verschillen. Collega van mij had pas met 4 dagen overtijd en licht positieve test. Dat kan allemaal. Ik wacht gewoon rustig af. Ik ben vandaag 14 dagen na de punctie en 11 dagen na de terugplaatsing. We wachten af.
Je hebt helemaal gelijk, vind dat er hier (niet alleen bij jou) snel gesproken word over een streepje die te licht is. Ik had op mijn NOD nog een minder streepje dan jij nu hebt en pas na dik een week over tijd een test die leek op een knaller (heb ze hier zeker donkerder gezien) en zelfs die van mvm knalde bij mij niet. Tja en het resultaat ligt nu toch echt langs me 😉 Ik zie bij jou duidelijk een streepje dus ik duim zeker voor je! Spannend!!
Super spannend labje Ik duim met je mee. Veel meiden gaan hier natuurlijk ook uit van "gemiddelden" en doen op basis daarvan uitspraken wat ook erg begrijpelijk is. Maar het is net zoals je het uitlegt... Het kan ook anders gaan op basis van BV dik bms. spannende tijd nu!