Hoi dames, ik heben weer getest en het lijkt dat het streepje hetzelfde is, maar de controle streep is iets minder. Dus dat kan het verklaren! Tevens was de HCG nog laag dus een verhoging met 24uur is ook heel weinig en lijkt me bijna niet te zien met een streepje. Vanavond ga ik bloedprikken en dan weet ik meer met zekerheid. Bij deze mijn test nu
Ik heb bloedgeprikt en mijn HCG is gezakt naar 4,2 vanochtend. Dus ik heb geen hoop meer. Het gaat mis. Ik stop met de utrogestan en ga wachten op mijn menstruatie.
Wat jammer en verdrietig Labmuisje. Snel duidelijkheid zo maar niet de duidelijkheid waar je op zit te wachten Sterkte en meer succes in de volgende ronde
Das jammer, het is vast een pregnyl rest geweest...hcg word als "afvalproduct" door de nieren uitgescheiden. Misschien daarom een nog redelijk duidelijk streepje op de test en een negatieve bloedtest... Ik vind de 2de test ook minder duidelijk dan de eerste. Sterkte met verwerken van deze mega teleurstelling.
Balen zeg! Ik vond de streep van gister al niet heel duidelijk voor 15 dpo. Hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk!!
Ten eerste heb ik geen pregnyl gebruikt! Tem tweede ben ik zelf medisch analist en fertiliteit analist dus ik weet donders goed hoe alles werkt! En daarbij breek ik HCG heel snel af. 5000EI was ik met 8 dagen na zetten kwijt en dat gemeten met een bloedtest en niet via urine.
Nou sorry hoor...je hoeft niet zo boos te doen. Vind het erg naar voor je allemaal, maar reageer je frustratie ff niet op mij af. Het beste ermee.
Ben even benieuwd: als je geen pregnyl hebt gespoten, wat heb je dan moeten zetten want van een ivf/icsi punctie zonder pregnyl/ovitrelle heb ik niet eerder gehoord. En vaak wordt dan zelfs 10.000 eh gebruikt ipv de 5.000. Zeker niet na gebruik van deca want deca legt je cyclus plat en pregnyl zorgt ervoor dat de eitjes makkelijker aanprikbaar zijn tijdens de punctie na het stil leggen van je cyclus. En daarbij ... dat pregnyl 5000 bij jou altijd rond dag 8 al weg was hoeft niet te betekenen dat dat altijd zo is. Soms kan het wel eens wat langer blijven zitten. Ik hoop voor je dat de volgende poging raak is.
Vind het een beetje een rare reactie naar Panter toe. Snap best dat boos/gefrustreerd bent dat het niet gelukt is, of zelfs vroeg misgegaan is. Niet iedereen weet wat je beroep is. ik hoop dat de volgende poging raak is!
Dat was een flinke veeg uit de pan terwijl Panter het volgens mij juist heel goed bedoelde. Iedereen hier snapt je frustraties, maar relax meid. Het gaat bij jou vast ook een keer raak zijn. Sterkte met deze teleurstelling.
Ik heb ovitrelle gebruikt, en ovitrelle is 6500 IE HCG. En die had ik op DPO9 al eruit getest doormiddel van bloedprikken. Mijn excuses dat ik zo gereageerd heb. Ik kwam uit de nachtdienst en was moe en verdrietig. Het komt alleen zo regelmatig voor hier, dat er dingen worden gezegt op aannames die totaal niet kloppen. Daar reageerde ik op, maar niet helemaal zoals het hoort. Mijn excuses daarvoor. Labmuisje
Waar ik op reageerde was het feit dat je reageerde op aanname die jezelf deed en terwijl je de feiten niet gevraagd hebt. Dat ik zo fel reageerde kwam omdat ik uit de nachtdienst kwam, moe was en verdrietig. Ik zou je vertellen wat de feiten zijn. Ik heb Ovitrelle gespoten en dat is 6500IE HCG. Deze heb ik middels bloedprikken op <1.2 getest op DPO9 (9 dagen na de punctie. Dus 11 dagen na het zetten. Deze urine test en bloeduitslagen op DPO 14 waren dus echt van een innesteling en niet meer van de Ovitrelle. Ik heb dus op DPO 9 en 11 HCG geprikt bij mezelf en beide was het <1,2 ik had alle hoop al opgegeven. En toen op DPO14 toch weer hoop ivm positieve test en bevestiging van HCG van 5,9. Daarna was de teleurstelling en verdriet dat het afnam even heel groot. Mijn excuses dat ik zo naar jouw reageerde. Ik hoop dat je die aanvaardt.
Ja ik nam aan dat je pregnyl had gespoten, omdat dat het meest gebruikte middel is bij ivf/icsi. Ik heb nergens gelezen dat je ovitrelle gespoten hebt dus mijn excuus dat ik dat niet gelezen heb (over het hoofd gezien of niet vermeld?) Niet vermeld is dus niet alle feiten gedeeld, dus dan kan ik ook niet feitelijk inhoudelijk reageren. Over het hoofd gezien, ja dat kan gebeuren....ik zit ook in de nachtdienst dus ben ook erg vermoeid. Maar dat terzijde, ik vind het heel naar voor je. Hoop dan ook dat je snel een blijvende zwangerschap zult hebben. Excuses aanvaard, en mijn excuus dat ik te snel een conclusie trok met mijn vermoeide hoofd.