Spuitje niet helemaal binnen krijgen

Discussion in 'Zwanger worden' started by volgoedemoed, Sep 17, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

Mar 26, 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Wij zijn bezig met zelfinseminatie en mijn vraag is of er meer mensen zijn die het spuitje de ene keer verder inkrijgen dan de andere keer.. afgelopen donderdag kreeg ik hem tot 5 ml erin en nu tot 4...is dit erg?? En hoever.moet het erin bij een spuitje van 5ml??

Dank jullie wel!!

2. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

Mar 26, 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
  3. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

Apr 10, 2016
    866
    3
    0
    Met een tang hem na binnen duwen en dan leegspuiten

4. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

Apr 10, 2016
    866
    3
    0
    Lukt het nu wel

5. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

Mar 26, 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Nou k ga niet met een tang beginnen en de boel forceren binnen... wil het wel een beetje voorzichtig houden haha vroeg me gwn af tot hoever het er minimaal in moet.. of of dat het erg is dat het maar tot 4 ml erin komt.. iemand anders ervaring of tips??

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Je doet het zeker goed om niet te forceren! Reageer je heftig van onder op dingen, dat je daarom ZI doet? Er is bij zwanger worden clubjes een zelf inseminatie clubje waar veel tips uitgewisseld worden ( Ik heb daar niets te zoeken maar ben veel thuis/op de bank/rust ivm zwangerschap dus lees veel )

Theoretisch gezien zou het niet veel uit hoeven maken of je hem er een beetje of helemaal in krijgt, wat dan wel belangrijk is om daarna een hoogtepunt te bereiken zodat je lichaam een beetje de boel "helpt" omhoog. En proberen te ontspannen, maar dat is wellicht een beetje lastig bij zo'n 'raar plastic ding'.

Share This Page