Het is allemaal heel vreemd. Normaal heb ik maximaal 6 dagen voor mijn NOD last van mijn borsten. Die doen dan pijn en zijn voller. Nou begon het al vanaf 8 dagen ervoor. Op dag 7 was de pijn weg. De volle borsten bleven. Nu dag 8 nog steeds. Heb normaal veel last van steekjes in mijn onderbuik en nu amper gehad. Morgen dus mijn NOD maar vanmorgen wel getest. Deze gaf natuurlijk negatief aan. Of blijft een lichaam haar eigen gang gaan.
nou ffkes afwachten nog,ik heb gisteren pas een positieve tes gehad en had de hoop eigenlijk al opgegeven
Spannend Poohbear, al zou ik niet teveel uitgaan van al die rare dingetjes die je lichaam je laat voelen.... het doet zo'n rare dingen! Ik ga voor je duimen!
Dank je wel meiden. Het is ook zo spannend. We zijn dus nu een half jaar voor het eggie bezig. Ik was daarvoor al een jaar pilloos. Is wel zo makkelij geweest om goed inzicht te krijgen in mijn cyclus.
He poohbeer, Jammer.....succes voor de volgende keer... Ik zit in ongeveer hetzelfde schuuitje. Ik kan vanaf morgen testen. Ik hou me voor dat het niet zal zijn... maar ondertussen. Margot
hallo ik heb last van me onderbuik en het stikt ook heel erig en ik heb ook witteslijm bij mijn ontlasting en ben ook miserlijk zou het kunen dat ik zwanger ben? veel liefs (ik hoop van wel)
18 dagen inmidels.....hey meiden allemaal vee succes hede wonderen zijn de wereld nog niet uit dit is al de tweede keer dat ik in de eerste rondeal zwager raak dus alles is mogelijk!
Mss wel. Maar ik zou eens langs de dokter gaan, want witte slijm bij de ontlasting is niet goed. Mag ik vragen hoe lang je al bezig bent voor een kindje?