Lieve allemaal, Afgelopen zondag avond had ik elke keer steekjes in mijn zij en last onderin mijn rug. Liggen in bed was niet eens fijn... als ik mijn andere cyclussen een beetje bekijk zat ik toen ook rond de eisprong, ik gebruik geen testen iod. Wel de afgelopen dagen aan het klussen geweest. Nu sinds vandaag ook hoofdpijn en af en toe een vlaag misselijkheid. En weer last pijn in mijn onderrug. Zou het dan zo ver zijn? Wat is jullie ervaring hiermee?
Lastig te zeggen.. lichaam kan allerlei signalen afgeven. Ik heb de ene cyclus wel hoofdpijn net voor de eisprong, andere cyclus niet. Net zoals steekjes en krampen na de eisprong. Moeilijk te zeggen aan de hand van symptomen of het raak is,, over een paar dagen een testje wagen. Ik hoop voor je dat t raak is!
Mijn ervaring is dat je er weinig zinnigs over kan zeggen Kon mijn lijf altijd goed lezen, maar sinds we weer bewust bezig zijn heb ik iedere maand wel een of meerdere mogelijke signalen van... Die uiteindelijk niet zo blijken te zijn, geef het nog even tijd en dan als het je NOD is testen. Tot die tijd blijft het afwachten, hoop dat je snel een positieve test in handen mag hebben. Succes!
Krampjes en pijntjes waar jij zondagavond last van had duiden vaak op de laatste groeispurt van je follikels en niet op je eisprong zelf. Die vind vaak 2 tot 4 dagen later plaats. Dan moet het hopelijk bevruchte eitje zich nog innestelen. Dat vindt plaats 5 tot 10 dagen na je eisprong. Vanaf innesteling maak je HCG aan en kun je last krijgen vanaf eventuele symptomen. De meeste vrouwen merken pas echter iets vanaf 6 weken zwangerschap. Jij zit nog maar net een paar dagen na je eisprong. Voor symptomen is het dus veel te vroeg. Hoop dat je over ddn kleine anderhalve week een positieve test in handen mag houden!
Inmiddels weer een aantal dagen verder.. laatste dagen soms wel wat moe en vandaag hele dag al wat gerommel in Mn buik, ook af toe weer wat buikpijn. Ook Mn onder rug weer wat zeurderige pijn. Laatste 2 dagen ook wat meer afscheiding, en zojuist op de wc was het ook ietsjes rood, heel licht tegen het roze aan. Zondag is Mn nod....nu al testen of toch nog even wachten...ik heb de test k2v5 nog in huis maar is toch beter om met ochtend urine te doen? Wie kan mij helpen met advies?
Ben wel benieuwd.. Heb je n korte cyclus? Dat je ei zondag geweest zal zijn en nu zondag al je NOD? Dat is 7 dagen... meestal is het rond de 14 dagen van ei tot ongesteld worden. Ik heb donderdag wrss m'n ei gehad en mijn NOD is pas 1 feb; woensdag. Ik zit nu 6dpo en heb sinds vandaag echt last van m'n onderug.. Dat bloed kan nog vd eisprong zijn.. of innesteling.. maar in beide gevallen kun je eigenlijk nog geen kwalen hebbe gehad. Ik zal zeker wachten tot je vermoedelijke NOD.
Ik heb 1 dag voor nod smiddags positief getest met kv. Ze zijn vrij gevoelig. Alleen over die symptomen...dat zegt niks de keren dat ik echt overtuigd was dat het raak was had ik allerlei symptomen en bleek niet zwanger. Dus je lichaam kan je aardig voor de gek houden
Nee een week eerder was die ei al, ik had het afgelopen zaterdag het eerste bericht geplaatst, dus rond de 15e Mn ei gehad. Ik wacht het nog wel ff af tot het weekend
Ooo oke! Dan snap ik het weer haha. Kwalen is echt n drama... Je gaat ook op alles letten. Hopelijk is het raak voor je!
Ja je gaat zeker op alles letten. Ook omdat het de eerste keer is... En soms is het gewoon frustrerend haha. Nog even paar daagjes wachten..
Nog even afwachten tot zondag,, maar krijg sinds gister en vandaag last van exceem.... hebben meer dames hier last van gehad?