Hoe zit dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Silly, 1 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Even een vraagje.

    Ben nu een week overtijd en wil over een paar dagen weer testen.
    Heb al weer getest toen ik 5 dagen overtijd was maar; negatief.

    Je moet toch altijd ongi worden voordat je weer 14 dagen laten een eisprong krijgt.
    Als ik nou niet ongi word heb ik dus ook geen eisprong toch?

    Heb altijd een keurige cyclus gehad met of zonder pil; kan me niet voorstellen dat dit nu in een keer anders zou zijn :( .

    Wie heeft dit ook meegemaakt of heeft een antwoord voor mij.
    Alvast bedankt.

    Silly
     
  2. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hoi Silly,
    Hoelang geleden ben je gestopt met de pil???
    Ik ben namelijk in december 2003 gestopt met de pil, en in maart 2004 was ik nog niet ongesteld geworden.
    groetjes Nancy
     
  3. milou

    milou Niet meer actief

    silly,
    je cyclus begint pas opnieuw op de eerste dag van je ongi. als je dus later ongi wordt, begint de cyclus dus ook later. dus heb je een cyclus van 28 dagen en je wordt nu pas op dag 35 ongi. dan heb je je eisprong ong 14 dagen na dag 35. mits je nieuwe cyclus niet van slag is. want dan kan ook je eisprong langer dan 14 dagen gaan duren....
     
  4. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi silly,

    ook ik ben benieuwd wanneer jij gestopt bent met de pil.
    ikzelf heb ruim een half jaar exact 28 dgn cyclus gehad en b.w.v spreke zelfs op de dag en op het tijd stip was ik ong.na het stoppen van de pil. daarna is het een klein beetje gaan schommelen (met een klein beetje bedoel ik 2 tot 5 dgn) de gyn zeggen dat als je cyclus tussen de 25/35 dgn zit je een regelmatige cyclus hebt. dus misschien is je lichaam (afhankelijk van de tijd dat je gestopt bent natuurlijk) toch nog een beetje ontregelt en word dit iets later dan gehoopt stabieler.

     
  5. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Op 1 september ben ik voor het eerst ongi geworden zonder pil.
    Ben 28 dagen later weer ongi geworden; keurig op tijd dus.

    Bij m'n 1e zwangerschap heb ik er drie maanden overgedaan om zwanger te worden en in deze drie maanden keurig op tijd m'n ongi gehad.

    Dus zowel met als zonder pil ben altijd stipt op tijd geweest.

    Dus als ik jullie goed begrijp kan ik pas weer gaan tellen wanneer de eisprong gaat komen nadat ik ongi ben geworden.

    Dan hoop ik maar dat ik nu zwanger ben en anders dat de :evil: heel gauw komen want anders moet ik zolang wachten.

    Silly
     
  6. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi silly,

    idd, enne ik hoop ook dat je menstruatie uit blijft hoor. succes en we horen het wel
     

Deel Deze Pagina