hallo allemaal. ik ben nieuw hier en zit met een dilemma. ik heb op 10 juni de griep gehad en heb beetjes overgegeven en diaree gehad. ik slik ook de pil. mijn griep heeft ongeveer 4 dagen geduurt en daarna heb ik sex gehad met mijn vriend (nu inmiddels ex). ik heb het vermoeden dat mijn pil niet goed heeft gewerkt tijdens mijn griep door het overgeven en de diaree. ik heb sinds afgelopen maandag 23 juni heel erg last van mijn borsten, ze kunnen geen BH verdragen en ze zijn gezwollen. ik ben overdag en sávonds erg moe en heb het gevoel de hele dag te kunnen slapen. ik ben 2x deze week misselijk geweest smorgens en ik verlies veel wit slijm bij het plassen. ook heb ik een zeurende pijn in mijn onderbuik. ik moet pas volgende week zondag ongi worden, maar ik durfde de pil nu niet meer te slikken en las deze week al de stopweek in. wat zouden jullie adviseren en zou ik mogenlijk zwanger kunnen zijn?
In welke week heb je de diarree gehad. Als je diarree hebt gehad en misselijk bent geweest is de pil idd niet meer betrouwbaar.
Het zou zeker kunnen dat je zwanger bent. Aangezien je nog niet overtijd bent heeft testen nog weinig zin dus is het nog even afwachten tot dat je ongesteld zou moeten worden. Succes met wachten.
bedankt voor jullie reacties, ik heb in mijn 1e week van een nieuwe strip diaree gehad en dat is dus de gevaarlijkste week. ik wacht het even af tot ik ongesteld wordt.