Hoi meiden, Hier ff mijn verhaal: Zaterdagnacht heb ik gans de nacht misselijk gelopen en moeten braken. Ik dacht dat het buikgriep was dus ben zondag naar de dokter gegaan... Die vroeg of het niet kon zijn dat ik zwanger was... Ik moest maandag ongesteld worden, en toen ik dat niet werd, heb ik maar een testje gedaan van kv 2 vr 5 euro dat was licht positief... Ik blij dus had mij voorgenomen om dinsdag nog een testje te doen met ochtendurine, maar dinsdagochtend toen ik de urine opving werd die rood... , dat zette niet echt door, dus heb dan maar nog zo'n kv testje gedaan en dat was opnieuw licht positief... Ik was echt blij, maar nog niet zo heel erg zeker doordat ik wel beetje bloedverlies had gehad (helderrood), maar omdat dat dus echt niet doorgezet had heb ik gister nog een testje gekocht van de carrefour en dat deze ochtend gedaan en dat was negatief Zou het kunnen dat kv vals positief was, of dat de test van de carrefour meer hcg nodig heeft? Ik weet het ff niet meer hoor... o ja mijn temp is vandaag weer omhoog gegaan en zit nu pas 14 dpo testjes van kv zijn te zien op mijn profiel
mijn ervaring met de kruidvat testen zijn goed. Ik zie op de foto ook de streep. Heb je deze ochtend nog bloed gehad?? Ik zou nog even een keer testen of anders over een dag of 2..
nee had gisteren gewoon bij het afvegen nog wat bruin bloed, maar dat was het en mijn temp is gestegen en ik ben misselijk als ik gegeten heb en heb een metaalachtige smaak in mijn mond, daarom dat ik ook zo doorboom over die testjes...
Ik ken de test die je later gebruikt heb niet. Ik weet wel dat de KV vrij betrouwbaar is. Ik zou even een clearblue Plus halen (die met kruis) en die doen, want ik ben er bijna wel zeker van dat die positief gaat uitslaan !! Je temp ziet er ook heel goed uit
ik zag je testen van de kv en toen ik zwanger was van me zoontje had ik hem precies zo als jouw en een paar dagen later wordt die steets donkerder dus ik weet het wel zeker je bent zwanger
Meid je testen zien er positief uit. Ik denk dat je een innestelingsbloeding hebt gehad. Ik heb dat ook gehad bij mijn dochter en deze zwschap ook! Mischien eens de cb wel/niet zwanger doen?
wat ik al eerder zei in het andere topic ik denk dat je teveel gedronken had toen je de nieuwe test deed, dan kan die ook negatief uit slaan, want jou bloeding klinkt echt als innestelingsbloeding. Ik zou er morgen ochtend nog een doen eventueel met ochtend urine en niet te veel proberen te drinken savonds voordat je naar bed toe gaat
Dan zal het oud bloed zijn geweest van het innestelen denk ik. Je testen zien er verder positief uit.
ja als ik nu nog een vage test heb of een negatieve dan ga ik naar de huisarts, want tenslotte is hij erover begonnen hé (ah had ik dan maar al om een bloedtest gevraagd)
Haha, ja dat had slimmer geweest.. Maar ja daar denk je ook niet meteen aan. Ik zou gewoon vandaag nog laten prikken, en misschien heb je dan als je een meelevende arts hebt, vanmiddag nog de uitslag? Of morgen..
hey meiden, heb vandaag getest met cb waar je plusje moet krijgen en was héééél licht posi, niet getest met ochtendurine, want moest eerst nog om testjes rijden, ga dus voor alle zekerheid zondag nog eens testen kan geen foto showen, want krijg het lijntje niet goed op de foto
hoi , ff de testen van quid op woensdag voor mijn nod 3 weken 2 dagen gaf hij dit aan en kruidvat negatief... Bekijk bijlage 59962
En deze was op idem dag kruidvattest, in negatief geeft hij enkel een randje aan maar daartegenover is de quid echt positief : Bekijk bijlage 59964
@Lilian op die van quid zie ik niks? Maar op de kruidvat wel idd.... @Yaraah de streep moet net zo breed zijn als de controlestreep meid...even als tip...maar eigenlijk denk ik dat als jij al vanaf de 15de licht positief test je nu al een duidelijke test had moeten hebben.