Hoi Hoi, Heb vandaag 3 dagen voor nod een clear blue test gedaan. Ben al aantal dagen goed misselijk etc. Dacht aan buikgriep, maar voor de zekerheid toch even testje. Vind hem in het echt wat duidelijker dan op foto, dus willen jullie even kijken of jullie op de foto iets zien?? Alvast bedankt!
Zou best eens positief kunnen zijn, maar helemaal zeker ben ik niet. Misschien over een dag of 2,3 weer even een testje doen?
Ziet er uit als licht positief,ook omdat de | streep breed is en blauw. Ik denk dat je zwanger bent,maar test over een paar daagjes nog eens. Wanneer is je NOD?
zaterdag is mijn nod.. Vind het erg spannend. int echt is ie iets duidelijker, en zeker blauw. Test sowieso het weekend nog een keer. Streepje stond er ook binnen de tijd, dus ben benieuwd!
Kan aan de mijn scherm liggen, maar ik zie de I-streep niet.... voor mij lijkt hij negatief, maar dat wil niet zeggen dat hij over een paar dagen niet positief kan zijn......
Nou volgens mij ben je dan toch echt zwanger hoor! Zeker als je een duidelijke | hebt en breed EN blauw! Wedden dat je komend weekend een test hebt waar de streep vanaf KNALT hihi Ik feliciteer je bij deze alvast!!!!!
Gelukkig toch nog meer die het streepje zien! Ik ga het weekend zeker nog eens testen en dan zou die toch duidelijker moeten zijn
Ik hoop het zeker mams1985! Heb helaas 7 vroege mk gehad ( tussen 4,5 -6 weken) en toen bleven de testen steeds licht. Nu ben ik zooo misselijk, van bepaalde dingen echt kokhals neigingen vooral op mijn werk ( zorg) Dit had ik bij zoontje ook, dus als het het weekend een mooie streep geeft, ben ik erg positief
Ik zou zeggen kijk bij mijn foto's Mijn eerste test was ook van clearblue (was de enige die we nog hadden liggen) en zag er precies hetzelfde uit. Dus ik zeg alvast gefeliciteerd!