hoi hoi, ben een tijdje niet geweest, maar ik zit nu met een vaag iets wat bij mij veel vragen en twijfels naar boven brengt. sinds de bevalling van dayenne ben ik 2x normaal ongesteld geweest, (gelijk aan de pil gegaan na de bevalling trouwens) en heb ik een aantal doorbraakbloedingen gehad. In overleg met de gyn zou ik de pil doorslikken maar ik hou daar niet zo van dus ik stopte netjes elke keer tijdens die doorbraak bloedingen. maar nu... 17mei heb ik voor het laatst een doorbraakbloeding gehad, en sindsdien niets meer, neits aan de hand zou je zeggen maar nu ben ik alweer 4dagen gestopt met de pil om maar ongi teworden... en dat ben ik nu dus nog steeds niet. Af en toe heb ik een raar gevoel in mijn buik, en het gevoel alsof er luchtbelletjes knappen, wat kan dit zijn? of zou het weer zo zijn dat ik zwanger ben? ik ga zaterdag sowieso een test doen.... Iemand suggesties/ideeen? Groetjes Veronique
Die luchtbelletjes, daar heb ik ook wel eens last van... Die zitten bij mij toch echt in m'n darmen (helaas).... Verder kan ik je niet helpen, gewoon maar even testen!
Nou, ik heb getest en die was negatief, Zondag avond ongesteld geworden en gisteren was het alweer over... echt vreemd dit
Dat kan nog een hele periode na de zwangerschap zo raar blijven. Hier word ik soms pas na 60 dagen ongesteld...
Ik denk dat je lichaam nog in de war is van de zwangerschap. Had een vriendin van mij ook na de bevalling, en het heeft meer dan een half jaar geduurt voordat de bloeding weer normaal en regelmatig was.