Het was niet binnen de tijd, na een kwartiertje ben ik namelijk nog eens terug gaan kijken, maar het is wel een héél duidelijk streepje.... Telt dit absoluut niet en moet ik dit als het bekende indrooglijntje zien of zijn er meer met positieve ervaringen...???????????? het is een Kv2 Het is wel pas 12 dagen na mijn ei (notabene de eerste in sinds december) Als het nu toch eindelijk eens zou mogen zijn na alle ellende.....
Nee, had er eentje (van de zenuwen?) in het bakje laten vallen, dus onbruikbaar! Wil morgen uiteraad opnieuw testen, dus wil mijn ochtend urine opvangen , waar kan ik dat het beste bewaren? in of buiten de koelkast? Bestaan er wel indrooglijntje bij deze testen, heb namelijk nog nooit eerder een extra streepje gehad als hij negatief was en heb wat testen versleten al ...
ohh spannend!! niet te veel drinken vanavond en morgenochtend een weer een test doen. (en dan meteen weer een foto online zodat wij mee kunnen genieten). Ik vind het er wel positief uitzien! Heb je nog een test? Anders even opvangen en in de koelkast zetten.
Ja je kunt het gewoon in de koelkast bewaren. Ik geloof wel dat het met verse urine beter is maar zo kan het ook.
Volgens mij moet de urine dan daarna wel weer op kamertemperatuur komen, dus niet met ijskoude urine testen
ziet er posi uit hoor. Meid ik duim voor je morgenochtend. urine even in potje in de koelkast blijft hij het beste.
Ik vind hem er positief uitzien. Morgen met ochtendurine een test doen, denk dat je dan wel een streepje binnen afleestijd krijgt!
Hey JT82, we zitten in precies hetzelfde schuitje! Ik heb gisteravond rond dezelfde tijd ook een test gedaan met de Kruidvat 2v5 en de eerste 5 minuten was er niets te zien. Maar toen ik het na 10 a 15 minuten aan mijn vriend wilde laten zien, stond er ineens wel een duidelijk roze streepje! ik heb ook de tweede test uit de verpakking maar gedaan, maar daarop is helemaal niets te zien. Ik weet dat na 5 minuten een test niet meer betrouwbaar is, maar waar komt dat roze streepje dan vandaan!?! Indrooglijntjes zijn toch kleurloos?? Ik ga voor jou in ieder geval duimen. Ikzelf heb desondanks het idee dat ik toch ongi ga worden..... Ik vind het maar een vage toestand met al die testen. Waarom kunnen testen niet gewoon duidelijk zijn!?!? Toch vandaag (voor de zekerheid, hihi!) de digitale CB test maar eens kopen....
ik heb zelf nog even net een andere test gedaan, en die was hartstikke negatief. Ik moet nu gewoon accepteren dat ik dus echt niet zwanger ben... .... ik baal als een stekker van die K 2v5 testen!!!!!!! Ik ben gisteren echt blij gemaakt met een dode muis!!! :x:x:x:x
@Migga.. die kv die je hebt gedaan zijn erg gevoelig.. als je daarmee licht posi test zijn vaak de andere testen nog negatief.. je leest wel vaker dat sommige zwnageren heel in het begin vlak na afleestijd zoals jij toch een roze streepje krijgen.. soms zijn de testen binnen afleestijd sowieso nog rozig (het hele testvenstertje) als het tweede streepje nog heel licht is dan zie je binnen de tijd het verschil niet.. indrooglijntjes zijn grijs of gelig.. niet roze..ik zou nog even een dag of 2 wachten en dan opnieuw testen... wil je geen valse hoop geven natuurlijk, maar je moet ook niet meteen de hoop opgeven.. de digi heeft overigens wel wat meer hcg nodig..
Maar Ichtus, ze zeggen toch dat na 5 minuten de test niet meer betrouwbaar is? Mijn lijntje verscheen 10 a 15 minuten later. Ik heb er een foto van gemaakt. Dit is de link: Yfrog Image : yfrog.com/j8dsc01189cj ik heb nu die 2e test van gisteren ook nog even bekeken en daar zie ik nu ook een roze lijntje op. Zullen dan toch wel indrooglijntjes zijn..... Nou ja, afwachten nog maar dan..... (maar dat is zo moeilijk!!!) Sorry JT82, dat ik je topic even gebruik om ook mijn frustraties te uiten!! Hoop dat je dat niet erg vindt.... Weet jij al wat meer???