Hebben meerdere dat gehad bij jullie bij de test van sensitest dip ovuluatie? Een week lang getest en een heel licht streepje als je em in de zon houd... afgelopen vrijdag werd ie een stukje donkerder.. je kon em zien zonder in het licht te houden en even dik als controle streep, maar de volgende ochtend weer bijna niets te zien.. ( ik doe testen om 8 en 6u ) Is mijn ei nou geweest of hoe zit het? ( mijn banner klopt niet, gaat daar uit van mn langste cyclus en met normale lf)
Bekijk bijlage 86550 Die van mij zagen er zo uit ( zie bijlage)... Zien ze er bij jou ook zo uit of... ?
ong. zoals 30/6 daarvoor had ik ook telkens heel veel afscheiding en dat is ook gelijk gestopt na die test
Hmm dan zou ik haast denken dat eisprong nog moet komen.. als de test er uit zag zoals 30/6.. Misschien een langere cyclus dit keer ?
Ik heb deze ook altijd en soms is mijn ei lijn dus niet even donker als de andere, bij mij verschilt t per cyclus. Ik zou nog even door testen.
ja dat doe ik ook voor de zekerheid... je weet het maar nooit... Vond het zo raar, worden ze in ene keer wat duidelijker... de volgende dag gelijk bijna niet meer zichtbaar en is mn afscheiding weg