Lieve meiden, dit is een middag test van Bazaar..Mijn NOD zou zijn gisteren of dag ervoor. Ik weet het eigenlijk niet precies. Ik heb in het weekend bloedverlies gehad (beetje) en dacht: nu word ik ongesteld. Het was alleen stukken minder dan een ongesteldheid en hield gisteren in de loop van de dag op. Ik ben al een paar dagen erg moe en voel me vandaag voor het eerst wel een beetje apart...Wat denken jullie? Na ruim 1,5 jaar proberen zou dit fantastisch nieuws zijn maar ik hou ook een slag om de arm...! Alvast dank!
Oei... vaker valse streepjes gezien met de big bazaar test. Net zo roze als de jouwe en een bloedtest onder de 1. Ik zou toch nog even een ander merk doen.
Met deze testen kan het inderdaad 2 kanten op, als de streep mooi oploopt durf ik wel te zeggen dat je zwanger bent Heb je nog andere testen?
Dank voor jullie reacties! Gelukkig ook op de Kruidvat test een licht streepje! (en dat is op 1 uur plas inhouden 's middags dus heb m'n hoop op morgenvroeg gevestigd voor een nog duidelijker!)
Hier is ie dan: de Kruidvat test! Maar let op: was na glas water en geloof ik uur na plassen ofzo getest (erg ongeduldig uit nieuwsgierigheid!!!)